Both scripts of Luc should be fixable in about an hours work.
You only need to look for bugs, hacks and add a new table for it.
Drinks
- storek55
- Closed
-
-
-
Citaat
Inmiddels heb ik drank nagemaakt en op m'n crime gezet.
Dit is mijn game (klikken). De sql kun je gewoon halen uit het sql bestand die standaard in de source staat maar dan aanpassen aan je eigen drank. Bijvoorbeeld: nederwiet veranderen in breezer.Edit:
Kan je die ff posten? Hoe ie er nu op je game bij ligt?Dan heeft iedereen hem, en zijn we van het gezijk af!
(Ik had het misdaden script ook veranderd, en die gebruik jij en iedereen nu ook, dus!)Lars
-
Citaat
Kan je die ff posten? Hoe ie er nu op je game bij ligt?Dan heeft iedereen hem, en zijn we van het gezijk af!
(Ik had het misdaden script ook veranderd, en die gebruik jij en iedereen nu ook, dus!)Lars
Lijkt me een goed idee dat hij hem post, dan heeft iedereen hem teminste =D
-
De mijne zal vast wel werken maar niet zonder de database? Of heb ik dit mis.
Ik post dus bij deze even de database:
PHP
Toon Meerfor tabel [users] `Port` int(3) NOT NULL default '0', `Rum` int(3) NOT NULL default '0', `Amaretto` int(3) NOT NULL default '0', `Wijn` int(3) NOT NULL default '0', `Cognac` int(3) NOT NULL default '0', `Wiskey` int(3) NOT NULL default '0', CREATE TABLE `[drank]` ( `land` int(10) NOT NULL default '0', `verandertijd` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `prijs1` int(10) NOT NULL default '0', `prijs2` int(10) NOT NULL default '0', `prijs3` int(10) NOT NULL default '0', `prijs4` int(10) NOT NULL default '0', `prijs5` int(10) NOT NULL default '0' ) TYPE=MyISAM; -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[drank]` --
landen:
PHP
Toon MeerCREATE TABLE `[landen]` ( `id` int(6) NOT NULL auto_increment, `area` varchar(255) NOT NULL default '0', `land` varchar(128) NOT NULL default '', `aantal` int(3) NOT NULL default '0', `prijs` varchar(128) NOT NULL default '', UNIQUE KEY `id` (`id`) ) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=113 ; -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[landen]` -- INSERT INTO `[landen]` VALUES (59, 'nederwiet', 'Nederland', 0, '840'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (60, 'xtc', 'Nederland', 0, '1005'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (61, 'lsd', 'Nederland', 0, '1825'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (62, 'speed', 'Nederland', 0, '3461'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (63, 'paddo', 'Nederland', 0, '1843'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (64, 'opium', 'Nederland', 0, '8950'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (65, 'nederwiet', 'Belgie', 0, '1362'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (66, 'xtc', 'Belgie', 0, '858'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (67, 'lsd', 'Belgie', 0, '2059'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (68, 'speed', 'Belgie', 0, '3507'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (69, 'paddo', 'Belgie', 0, '3524'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (70, 'opium', 'Belgie', 0, '6502'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (71, 'nederwiet', 'Duitsland', 0, '1212'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (72, 'xtc', 'Duitsland', 0, '672'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (73, 'lsd', 'Duitsland', 0, '1569'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (74, 'speed', 'Duitsland', 0, '2158'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (75, 'paddo', 'Duitsland', 0, '2620'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (76, 'opium', 'Duitsland', 0, '5149'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (77, 'nederwiet', 'Engeland', 0, '1212'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (78, 'xtc', 'Engeland', 0, '1582'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (79, 'lsd', 'Engeland', 0, '1741'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (80, 'speed', 'Engeland', 0, '3852'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (81, 'paddo', 'Engeland', 0, '3192'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (82, 'opium', 'Engeland', 0, '5123'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (83, 'nederwiet', 'Frankrijk', 0, '855'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (84, 'xtc', 'Frankrijk', 0, '1144'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (85, 'lsd', 'Frankrijk', 0, '2178'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (86, 'speed', 'Frankrijk', 0, '2216'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (87, 'paddo', 'Frankrijk', 0, '1576'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (88, 'opium', 'Frankrijk', 0, '4168'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (89, 'nederwiet', 'Griekenland', 0, '1349'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (90, 'xtc', 'Griekenland', 0, '1326'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (91, 'lsd', 'Griekenland', 0, '2026'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (92, 'speed', 'Griekenland', 0, '2053'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (93, 'paddo', 'Griekenland', 0, '1379'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (94, 'opium', 'Griekenland', 0, '8169'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (95, 'nederwiet', 'Italie', 0, '1693'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (96, 'xtc', 'Italie', 0, '1390'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (97, 'lsd', 'Italie', 0, '1403'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (98, 'speed', 'Italie', 0, '2716'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (99, 'paddo', 'Italie', 0, '2895'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (100, 'opium', 'Italie', 0, '5095'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (101, 'nederwiet', 'Oostenrijk', 0, '1538'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (102, 'xtc', 'Oostenrijk', 0, '1247'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (103, 'lsd', 'Oostenrijk', 0, '1300'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (104, 'speed', 'Oostenrijk', 0, '3644'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (105, 'paddo', 'Oostenrijk', 0, '2679'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (106, 'opium', 'Oostenrijk', 0, '5518'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (107, 'nederwiet', 'Zwitserland', 0, '1646'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (108, 'xtc', 'Zwitserland', 0, '1207'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (109, 'lsd', 'Zwitserland', 0, '1197'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (110, 'speed', 'Zwitserland', 0, '2723'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (111, 'paddo', 'Zwitserland', 0, '2693'); INSERT INTO `[landen]` VALUES (112, 'opium', 'Zwitserland', 0, '8338');
Meer nodig vertel het me dan maar.
Ik zet straks d game even online kan ik verder kijken voor jullie.
Mvg, Luc
-
Luc wat je nu post snap ik niet?
-
Wat hij post is het stukje database dat je miste bij de script die hij poste een paar paginas terug.
-
Waar moet je dat dan bijvoegen bij drank.php of drankdealen.php
-
Dat moet je bij je database bijvoegen niet in je script dus.
-
in de sql ofwat?
Kan imeand ff precie suitleggen hoe ik dit toevoeg, want hoe ik het doe komt er altijd zo ene error:S?
-
Ik ga nu even de hele website uploaden waarna ik ga kijken wat je allemaal nodig hebt voor het script. Dit stop ik netjes in mapjes en dat mapje zet ik op internet de link komt daarna. Ik hoop alleen dat iemand dan nog zo vriendelijk is alles te vertalen.
Mvg, Luc
-
Citaat
in de sql ofwat?
Kan imeand ff precie suitleggen hoe ik dit toevoeg, want hoe ik het doe komt er altijd zo ene error:S?
In je sql jah als je je myadmin opent.
-
Ok, dan wacht ik wel op die link. Maar kan iemand uitleggen hoe ik dat toevoeg in sql?
Want als ik dat doe krijg ik zo'n error:S -
So whats the news can anybody tell in eng
-
Ja dat snap ik in de sql, maar het toevoegen lukt niet dan krijg ik een error dus kan iemand effe uitleggen hoe je het toevoegt?
-
Someone just asked how he could add the sql into his database.
Response: by using phpmyadmin. -
Storek: The database for the drink is posted at page 5.
-
Als die ene gast die zij dat ie het werkend alles nou (verdorie) even post?!
-
Binnen een paar dagen zal ik mijn drank scripts + SQL hier plaatsen.
Within a few days I will posted my drinks scripts + SQL in this topic.
-
Ok, dankje
-
We have an English topicstarter, so if everybody will post his messages in English, that would be easier.
Thanks for translating your own messages.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!