Msn block checker

  • Beste cp'ers,


    Ben tijd lang in-actief geweest en nu bezig met een project. Nu wil ik aan jullie vragen of één van jullie misschien zo'n script heeft waarin het volgende zit:


    - Check msn status
    - Stuurt vervolgens naar iedereen uit contactlijst een e-mailtje.


    Ik weet dat blockcheckers niet meer werken sinds de update van 2004, maar het werkt wel als mensen aangevinkt hebben dat ze van iedereen berichten kunnen ontvangen.


    Ik hoop dat één van jullie het Msn block checker script heeft.


    Mvg,


    Boris

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Aangezien er nog geen antwoord is:
    Ik blijf van mijn mening dat msn praktisch alle block-controleer manieren heeft gedicht.


    Als iemand anders weet: graag melden.
    Ik volg hun ontwikkelingen ook niet perfect op.


    De enige block-checkers die ik nu ken zijn eigenlijk wachtwoord-opslaag programma's, spamtools of andere malware.



    Als het toch mogelijk zou zijn adviseer ik je de MSN API's door te nemen op de MSN blog en developer website.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.04.09 00:39:53:
    Testje: deze update zou nu het dubbelposten moeten tegengaan.

  • Het kan wel, omdat je een nieuwe aanvink functie heb bij opties, en als die niet aangevinkt is dan kan je wel degelijk de status bekijken van de desbetreffende personen.


    Maar heeft iemand anders een script waarbij je in moet loggen met je msn, en dan vervolgens contactenlijst opslaat, of iets in die zin, dan kan ik de rest er zelf wel omheen bouwen.


    Edit:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!