Rakios

  • Rakios - Free multiplayer on-line fantasy card game.


    Beta - Rakios - Beta
    http://dutchharbor.xtreemhost.com


    url tag uitgeschakeld vanwege veiligheid, wat de f^k is dat...


    Rakios is een gratis online fantasy kaartspel.
    Het verhaal erachter is dat elk potje draait om een mythisch gevecht tussen 2 rijken.
    Zo zullen zij grondstoffen, troepen en spreuken moeten gebruiken om elkaar te verslaan.


    Het spel is gebaseerd op een oud PC spel.
    Er zijn ook bepaalde flashgames van:
    http://www.gamesforwork.com/ga…stle_Wars-Flash_Game.html


    Dit is een van de zeer slechtere versies van het spel.


    Ik wil graag jullie mening weten,
    Ben op het moment 4 demo accounts aan het opzetten.


    Accounts zullen zijn:
    test1 - actief
    test2 - actief
    test3 - actief
    test4 - actief


    waarbij wachtwoord zelfde is als de test gebruikers naam.


    Hopelijk kunnen jullie me advies geven.
    ( weet zelf al wel 1 schoonheidsfoutje, de bovenkant van de homepage is niet echt mooi, maar deze is weg zodra je bent ingelogd ^^.
    ook is het forum gewoon mega basic. )


    Ik denk dat hier wel een beetje toekomst in zal zitten ^^, aangezien het wel een nieuw/uniek concept is.


    Helaas alleen is mijn site nog niet zo goed als het idee zelf.


    Mvg, Laeresh

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

  • We hebben 31 nieuwe kaarten gebalanceerd en toegevoegd, dit omdat onze beta zulke goeie reacties heeft gekregen op verschillende sites ( helaas heeft niemand hier nog gereageerd ).
    Maar ik hou het topic up-to-date ^^

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Sorry dat ik het zo grof moet zeggen, maar ik vind je layout echt om te huilen... doet me denken aan de eerste keer dat ik een website had gemaakt wat plaatjes bij elkaar gepleurt en op een goeie plek gezet. Misschien is het concept wel goed dat weet ik niet want ik zocht al meteen het kruisje op na het openen van de site.


    Groeten, Jasper

  • Aan de layout heb ik nog geen moer gedaan, dus dat boeit me ook niet.
    Sowieso ziet de ingame er beter uit dus je hebt een test account niet gebruikt, en verder gaat het mij om de gameplay.


    MrMees,


    Plaatjes zijn meeste bewerkt, deel zelfgemaakt, deel gekopieerd.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • idee en scripts zijn leuk/goed. Van de lay-out word is soort van horney... en dat is niet positief, veranderd in en outgame lay en ik ben helemaal tevreden met het spel!


    (ook al snap ik niets van het spel xD)

  • 1: layout is niet door mij gemaakt maar door iemand anders ( de andere author. ) ik gaf in de beginpost ook al aan dat hij slecht is
    2: jullie zitten bijna alleen maar te klagen over dat layout slecht is, idee is goed, maar heeft iemand uberhaupt verder gekeken dan de hoofdpagina en een test account gebruikt ?
    3: ik ga proberen een nieuw lay te maken en als je de "latest news" had gezien dan kon je lezen dat ik daar nu aan ga beginnen
    4: ik zuig in layouts maken, ook al is de huidige niet zo mooi.
    ingame ziet hij er wel wat beter uit en hij is tenminste wel helemaal W3C valid. dus het duurt tijdje voordat ik een nieuwe heb.


    Verder zou ik graag willen dat mensen ook inhoudelijk de site willen beoordelen ipv alleen de looks, want dat was me al duidelijk voordat ik hem online zette

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik weet het alleen ik wist het wachtwoord niet :)(heb maar wat geprobeerd ;) ) Ik ben dus binnen geweest, rondgekeken. Maar ik vind dat elkaar uitdagen een beetje moeilijk misschien moet je een speciale ruimte maken waar je uitgedaagd wordt. Niet dat je iedereen kan uitdagen en de helft niet reageert. Ik heb het spelletje nog niet gespeeld maar ik ga nu kijken of dat werkt :). En hoe verdien je extra kaarten, door het winnen?


    EDIT: Ik zie al een filter en ik merk dat ik als enigste online was :). En ik vind het spelen een beetje ingewikkeld :).

  • ( test accounts hebben zelfde naam als ww.


    Dus test1=
    login test 1
    ww test 1 )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik ga niet meer in op dit topic op CP, omdat het niveau hier kenbaar te laag is.
    Ik heb al gezegt dat layout bagger is en niet eens van mij is, ten 2de vroeg ik of men liever de gameplay wou beoordelen, verder klaagt nog iedereen over de layout en daar blijft het bij.


    Proberen jullie dan maar is een W3C valid layout te maken, dan praten we verder.


    Hierbij mag het topic van mij gesloten worden..

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!