Portfolio layout!

• Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn portfoliolayout! Geheel zelf gemaakt, hij is geheel gesliced (css & Html)! Je krijgt alle rechten er bij, en je mag hem niet door verkopen!

Prijs
    Startbod: 10 euro
    Opbieden met: 2,50 euro
    buy-now: 25 euro

Betalingswijze:Wallie/overschrijving

Mvg,
    SvenB

Voor vragen en dergelijke kan je gewoon op dit topic terecht, of je stuurt een PB'tje

• [offtopic]SkyNet, ik wil niet lullig tegen je worden maar, je kraakt elke lay-out af om je zelf goed te praten. Als je het mij vraagt, vraagt hij wel een te grote prijs maar je hoeft niet te denken dat je veel beter bent. Iedereen is slecht begonnen en jij net zo en laten we realistisch zijn. Jij bent ook noch maar op 50% van de top. [/offtopic]

@ topic starter: Suc6 met de verkoop verder en trek je niks aan van mensen met zulke reacties. Houdt wel je prijzen een beetje lager en laat even zien hoe de slice is.

Groetjes

• Ten eerste ik kraak niet alle layouts af, ik kijk alleen op dat mensen voor steeds minder steeds meer vragen.
    En ja ik ben beginnend designer en ik ben ook niet de beste dat weet ik zelf, maar ik kan wel wat maken waar klanten tevreden mee zijn ;)
    Ik bedoel alleen maar duidelijk te zijn dat het handig is met een begin bod, prijs voor opbieden rick ;)

Sven succes met verkoop

[offtopic]En wanneer kom je weer is op msn, volgens mij moet je nog wat regelen :cheer:[/offtopic]

• Alle rechten zijn naar mijn weten ook doorverkooprechten. Zoniet dan geef je alleen een licentie kwijt.

Licentie: Eenmalig gebruik voor jezelf
    Doorverkooprechten: Mag zoveel licenties verkopen als je wil
    Alle rechten (totale rechten): Je mag zowel licenties als doorverkooprechten verkopen.

Ik hoop meer duidelijkheid te krijgen,

MvG

Lars

Edit:

Mijn vraag is beantwoord! Bedankt voor de snelle reactie :)

• [offtopic]Ik zou zeker iets met die kleurencombinaties doen, want deze is echt gewoon t?lecht. Bruin - roze - grijs is echt verschrikkelijk, dus daardoor komt je layout niet tot z'n recht. Ik zou de kleuren wijzigen en dan nog eens proberen...[/offtopic]

Edit door R.Mijnten
    Volgende keer ook een ontopic reactie erbij plaatsen! Voor nu 1 banuurtje..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!