En alles is weer voorbij, al dat geld dat je in vuurwerk had gestopt is nu weer afgebrand.
en ik heb nog lekker :
En alles is weer voorbij, al dat geld dat je in vuurwerk had gestopt is nu weer afgebrand.
en ik heb nog lekker :
Citaat van stanEn alles is weer voorbij, al dat geld dat je in vuurwerk had gestopt is nu weer afgebrand.
en ik heb nog lekker :
och man toch
vuurwerk (nieuwjaar) is maar eens 1x in het jaar het is een feest gebeuren daar moet je ook feest van maken en een spektakel wie zo zit de zeuren is maar klein kindje hoor het geld dat je er insteekt heb je op jaar basis veel meer x terug hoor
presies me moeder zeurt ook altijd zo over vuurwerk is alleen geld in de lucht schieten maar het is gwn mooi
Vuurwerk is prachtig.
Maar sommige mensen schieten 700/800 euro de lucht in.
(vriend van me, hij houd het nog rustig, zijn vader haalt de 2500 gemakkelijk)
Reken er dus maar op dat daar heel wat euro's de lucht in is geschoten.
Ik vind dat echt heel erg veel, en geef liever 100euro uit, of 80 en hou de rest in mijn zak.
ik heb dit jaar 105euro in de lucht geschoten normaal 135 maar ze hebben 30 te weinig aangerekent er was niets meer wat is had ingevuld dus ging ik naar een hogere prijs klasse hebben ze toch niet die lagere aangerekend een geluk voor mij:D
dus die 30 heb ik na het vuurwerk opgezopen in een discotheekje:D
Citaat van svennekeoch man toch
vuurwerk (nieuwjaar) is maar eens 1x in het jaar het is een feest gebeuren daar moet je ook feest van maken en een spektakel wie zo zit de zeuren is maar klein kindje hoor het geld dat je er insteekt heb je op jaar basis veel meer x terug hoor
presies me moeder zeurt ook altijd zo over vuurwerk is alleen geld in de lucht schieten maar het is gwn mooi
wie zegt dat ik er geen feest van maak (xD). Ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit. Ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf afsteek hoor.
Maarja ik denk (ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent) dat je het over een paar jaar ook beu bent. Ik heb vroeger natuurlijk ook rondgelopen met oudejaars dag met strijkers en vlinders.
Maar kwenie op een geven moment vond ik het niet meer leuk.
Citaat van stanwie zegt dat ik er geen feest van maak (xD). Ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit. Ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf afsteek hoor.
Maarja ik denk (ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent) dat je het over een paar jaar ook beu bent. Ik heb vroeger natuurlijk ook rondgelopen met oudejaars dag met strijkers en vlinders.
Maar kwenie op een geven moment vond ik het niet meer leuk.
kijk strijkers en al die andere knal dingen koop ik ja voor mijn vrienden etc. en men neefjes enzo die spele er nog graag mee:)
ben oud genoeg;) enigste wat ik koop is het show vuurwerk potten en pijlen dus
ik steek af en ik kan er van genieten kijkend dus tergelijk wrm niet dusja en spendeer er ook niet super veel geld aan;)
Tja dan neem ik aan dat jij meer een alpha man ben dan ik.
dit is mijn laatste jaar dat ik vuurwerk heb gekocht, ben nu 15 en de lol is er wel een beetje vanaf. ik ga liever naar het vuurwerk kijken. en bespaart mij weer geld.
Citaat van stanTja dan neem ik aan dat jij meer een alpha man ben dan ik.
wat is een alpha man???
nee ik ga nog jaren door toen ik 14was voor het eerst
zelf een pijl aangestoken en zeg het ik ga nog zeker 15 jaar door gaan alleen pijlen en potjes:) niet al die andere knal gedoe;)
tja onder de belgen die zullen mss wel naar het nieuws hebben gezien van in een stad tegen antwerpen weet niet meer welke juist wat jongeren daar hebben gedaan.
gwn ramen uitgeschoten met pijlen van deuren rommel gemaakt etc.
ik heb al me rommel mooi opgeruimt en weg gegooit in klein gevaarlijk afval waar het thuis hoort:)
even vraagje:)
ik ga normaal altijd in belgie zelf halen in (meer) is in hoogstraten alleen hun hebben elk jaar de zelfde collectie vuurwerk pijlen ik zou liever andere willen.
hoor hier mensen duitsland etc.
mss iemand nog leuke site's voor me? dat ik al kan opslaan voor volgend jaar:)
Citaat van Jasperdit is mijn laatste jaar dat ik vuurwerk heb gekocht, ben nu 15 en de lol is er wel een beetje vanaf. ik ga liever naar het vuurwerk kijken. en bespaart mij weer geld.
Geloof ik niet.
Geloof mij, als in december weer de folders op de mat vallen, besluit je toch om wat te gaan halen;)
Volgend jaar ga ik naar het marktplein (in me woonplaats Apeldoorn) waar dit jaar een fantastisch gezamelijke vuurwerkfeest was. Zag er echt geweldig uit, en ben dus ook van plan om er volgend jaar bij te zijn!
Ik koop wel een paar mooie potten, voor de avond ervoor/ernaar en die dag zelf nog even. Vuurwerk blijft mooi:D
Citaat van R-MijntenGeloof ik niet.
Geloof mij, als in december weer de folders op de mat vallen, besluit je toch om wat te gaan halen;)
Volgend jaar ga ik naar het marktplein (in me woonplaats Apeldoorn) waar dit jaar een fantastisch gezamelijke vuurwerkfeest was. Zag er echt geweldig uit, en ben dus ook van plan om er volgend jaar bij te zijn!
Ik koop wel een paar mooie potten, voor de avond ervoor/ernaar en die dag zelf nog even. Vuurwerk blijft mooi:D
nee dit jaar was echt de laatste keer. de lol is er vanaf. je bent buiten beetje vuurwerk aan het afsteken. ik ga volgend jaar gewoon met vrienden lekker oud en nieuw vieren.
ik durf er 100 euro op te wedden
Sven Weet jij niet wat alfa-gedrag is (xD) misschien had je iets beter moeten opletten bij biologie.
lol maf filmpje ...
Citaat van stanExternal Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Sven Weet jij niet wat alfa-gedrag is (xD) misschien had je iets beter moeten opletten bij biologie.
man kan er ik nu aan doen dat ik biologie in me slaap heb gedaan
in je slaap leer je wel ! dat is bewezen :p
Citaat van scarfacein je slaap leer je wel ! dat is bewezen :p
Nee het tegendeel is bewezen! Je neemt geen fijne informatie op van buiten tijdens het slapen. Over fysieke informatie zijn ze nog niet uit maar zeker weten dat als iemand iets tegen je zegt in je slaap dat je het niet onbewust overneemt.
Citaat van stanNee het tegendeel is bewezen! Je neemt geen fijne informatie op van buiten tijdens het slapen. Over fysieke informatie zijn ze nog niet uit maar zeker weten dat als iemand iets tegen je zegt in je slaap dat je het niet onbewust overneemt.
klopt, lieten ze een keer in een programma zien (weet niet meer welk) lieten ze diegene een koptelefoon op doen en lieten ze een bandje luisteren met leerstof erop. de dag erna moest ze een test maken en daar scoorde diegene een dikke onvoldoende voor.
Citaat van Jasperklopt, lieten ze een keer in een programma zien (weet niet meer welk) lieten ze diegene een koptelefoon op doen en lieten ze een bandje luisteren met leerstof erop. de dag erna moest ze een test maken en daar scoorde diegene een dikke onvoldoende voor.
heb ik ook gezien
tja slapen in de klas is intresant hoor dan kom je te weten hoeveel verschillende banken er bestaan van hard tot zag en van geur tot geur en van kleur tot kleur;)(xD)
dit topic ging over Vuurwerk niet over slapen.. ?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!