Login Knop Fout

  • Ik heb een probleem met een login knop die niet aan te klikken is. De link is scarletti.co.cc
    Het probleem is dus dat de login knop niet aanklikbaar is. Dit is het stukje code ervan:


    PHP
    <h3 class="first">Inloggen</h3>
    				<div class="box">
    					<form method="POST" action="login.php" id="loginForm">
    					<input type="hidden" name="action" value="userLogin" />
    					<label for="username">Crimineel</label><input type="text" class="text" id="username" name="username" /><br />
    					<label for="password">Wachtwoord</label><input type="password" class="text" id="password" name="password" /><br />
    					<input name="submit" id="play" class="text" value="Log In" />
    
    
    				</div>


    Weet iemand wat de fout is? Ik kom er zelf namelijk niet uit.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dan zie je maar een halve inlogknop, maar hij werkt wel alleen nog een toevoeging; elke keer als ik probeer aan te melden geeft die aan dat de inloggegevens verkeerd zijn. Hoe kan dat?

  • Er zit een fout in, want vanaf het menu linkje inloggen kan ik wel inloggen;)


    index.php


  • Citaat

    Dan zie je maar een halve inlogknop, maar hij werkt wel alleen nog een toevoeging; elke keer als ik probeer aan te melden geeft die aan dat de inloggegevens verkeerd zijn. Hoe kan dat?


    Halve inlogknop. Zelf ooit gehoord van het attribuut "size"? Als er ergens een voorbeeld is dan zou dat ook nog handig zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!