Crime

  • Beste leden,


    Ik heb een crime genaamd http://www.street-crime.nl
    Ik ben nu alleen en ik zoek eventueel scripters/Designers. Wat krijg je ervoor


    - Alleen Design : 25 procent van inkomsten
    - Alleen Scripten : 25 procent van inkomsten
    - Design en scripten : 50 procent van inkomsten


    Contact pb mij maar!


    Mvg
    Marcus , Street-Crime beheer!

  • Dit is al je 200 duizendste topic -.-'


    Los dit eerst maar is op :


  • Veilig surfen
    Diagnostische pagina voor street-crime.nl


    Wat is de huidige status van street-crime.nl?


    Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.


    Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 2 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.


    Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?


    Van de 100 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 13 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en ge?nstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-12-23. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-12-23.


    Malicious software includes 2 scripting exploit(s).


    Schadelijke software wordt op 3 domein(en) gehost, waaronder executivedesigns.com/, patakizoltan.extra.hu/, srpska-cirilica.rs/.


    1 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder srpska-cirilica.rs/.


    This site was hosted on 2 network(s) including AS16131 (GRAFIX), AS25525 (REASONNET).


    Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?


    Het lijkt erop dat street-crime.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.


    Heeft deze site malware gehost?


    Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.


    Hoe is dit gebeurd?


    In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.





    komt van google af

  • Ja, hij heeft zelf in de scripts zitten knooien ofzo want geen ander lid van cp die de source van major-crime heeft, heeft hier problemen mee. In zijn ftp zag ik dus ook staan dan windows7 er opzat en msn enzo. Je ftp is geen opslag plek voor iets wat niet meer op je pc kan staan. Verwijder eerst dat rommel.


    Groetjes en suc6

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!