Nachtbraak topic #4

• wat was je bericht dan?
    [edit]
    Oh dat bericht...

Moet je aan hun vragen niet aan mij ;)
    Ik ben gewoon clean, ik heb helemaal geen banpunten... en ik heb zelfs een eigen community, dus ik zou een betere kandidaat zijn :p

Alleen leden helpen hierzo gaat voor mij meestal niet... te lui om zo'n lang bagger script door te nemen + Als er eentje is die ik wil helpen is altijd iemand mij voor :p

• @ Rick: op dit moment zijn we niet actief op zoek naar crew, dus helaas. Maar hopelijk gaan er hier binnenkort wat dingen veranderen, en dan kan je mij bijvoorbeeld gerust een fijn PB-tje sturen. Maar op dit moment moeten we eerst de gehele crew weer op de rails krijgen, voordat we nieuwe crewleden kunnen verwelkomen.. ;)

• Dankje wel voor je reactie Lodewijk. Na mijn weten zijn er toch een aantal crew leden die ik er uit zal sturen. Daarnaast denk ik ook dat de crew leden zelf dit met mij eens zouden zijn. Maar, ik zal zeker soliciteren dan.

@ webdam-x. Kijk, hier zeg je het al te lui. Dus zoon goeie kandidaat zal je dan toch niet zijn. Daarnaast loopt jouw web community ook niet gesmeerd hé. (dit is geen afkraking)

Maar goed, ander onderwerp

• Zou ik ook zeggen dat het geen afkraking was... dadelijk laat ik je hier nog alleen met al die mod's online. In jou situatie had ik mijzelf ook te vriend gehouden (a)

(btw elke scripter is lui ;), anders ben je geen echte scripter :p)

Maargoed, ander onderwerp?
    KOM dan met een NIEUW onderwerp ! ^o)
    (a) :p

• We gaan praten over wie nou uit eindelijk mijn verslag van 16 blz. gaat schrijven? Heb nog geen geintresseerden! INSCHRIJVEN IS NOCH ALTIJD MOGELIJK! Elke solicitatie word goedgekeurd! hahha.

• webdam-x: Mijn doel is niet om CP te concurreren. Wat dan wel de relatie tussen CP en SS zal zijn, weet ik nog niet. Moeten Pim en ik het nog maar eens over hebben.

Trouwens, het is nog lang niet zo ver hoor ;)

Enne, hou het wel gezellig jongens 8-|

• Citaat van Lodewijk

webdam-x: Mijn doel is niet om CP te concurreren. Wat dan wel de relatie tussen CP en SS zal zijn, weet ik nog niet. Moeten Pim en ik het nog maar eens over hebben.

Trouwens, het is nog lang niet zo ver hoor ;)

Enne, hou het wel gezellig jongens 8-|

No offence... maar het is toch Gezellig ? :p, was het niet aan mijn overmatige smiley gebruik te zien, dat ik het als een grapje bedoelde? :(

• lol zo wordt ik wel vaker genoemd :p dus maakt me niet zoveel uit, wat ook door veel mensen gezegd wordt is: web, webbie, webcam-x en dat soort dingen. En door de mensen die ik meer ken die zeggen gewoon: Jasper :p

Gezelligheid staat zeker op #1, als ik nou even mod-rechten kreeg dan kan ik zorgen dat het bij iedereen op #1 staat....

(ps: Rick, trappen ze erin denk je? (a))

• Haha, ik denk het wel Jasper [offtopic](zo noem ik je nu ook.)[/offtopic]

Oké, ben aan het msne met mijn vriendin en ze stuurt allemaal foto's van zwangere mensen. Moet ik nu bang worden..:|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!