Nachtbraak topic #3
- webdam-x
- Closed
-
-
-
neeh maar de banpunten blijven allen hij kan er weer op banpunten verdwijnen niet:P
-
Ik zal niet gelijk heel wat mensen gaan verbannen.
Rick is vaker bezig, en ik heb hem al heel wat waarschuwingen gegeven dat ik het door de vingers zie.. er komt ook een keer een einde aan.
Was helaas nu dus.. -
achja jannick sinds 2008 maar ik ga zelf scripts schrijven en een paar andere herscripten etc dus zal niet zo lang duren als bij jou:o aangezien jij alles vanaf 0 doet en ik al een basis heb?
-
Hmm ach ja, hoop dat er een keer een moderator (no offence tegen het huidige btw) komt die ECHT alles afkeurd, vooral tegen 12-jarige scriptkiddies die echt vragen wat ze willen, zonder zelf moeite te doen. Tevens ook dat er sneller banpunten/bans worden gegeven in topics waarin offtopic gegaan word...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 01:02:32:
az Da's waar -
hope so na de crewhervorming misschien misschien dat er een wat betere crewlid bij komt?
en ik ga er morgen direct mee aan de slag!(Crime red for cp)
-
Succes alvast
Zal je nodig hebben, die source is echt te buggie als maar kan...
Wanneer zal er een crewhervorming komen? -
Zelf scripten is idd beter dan leer je er ook van
Wat betreft de banpunten,
we gaan eerst waarschuwingen geven voordat we punten uitdelen.. anders hou je geen mensen over en de sfeer wordt er ook niet leuker op -
jannick crime red is niet zo bugged zijn maar een paar opties ik herscript alles opnieuw zegk toch:) binnekort noemde pim:)
miss V5 of 2010? -
Unbug je de crime red? of verwijder je gewoon alles en begin je bij 0?
-
Heb wat nieuws geen crime red maar ik pak een kleine basis van crime red en ga daarop verder:) met eigen scripts en herscripte script:)
-
Tot hoever ben je nu al dan ? (xD)
al iets online staan ? -
r-mulder Waarschuwingen helpen echt niet... Zie het maar bij RiiCk (wederom no offense tegen hem), eens moet het afgelopen zijn. Ze zouden sneller moeten leren... Daarbij helpt een ban niet echt.
Waarover ik zat te denken... Is een soort anonieme moderator niet iets? Merk dat er vaak persoonlijke "bedreigingen" zijn, en als moderatoren kunnen kiezen tussen zijn eigen naam en "Moderator", kan je dat denk ik wel oplossen... -
-
Gister was het hier leuker -.-' waar zijn alle leuke mensen ? :p
-
Gebanned? :p
-
-
Ja, en rick is gebanned, goh
-
Strange...
Ik niet bepaald... -
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!