Hier een printscreen:
http://i570.photobucket.com/al…rrytje11/forumreplies.png

Forum post bewerken
- Perry
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Plaats achter de query op lijn 107 eens or die(mysql_error()), tussen de laatste ) maar voor de ;
-
gedaan, werkt niet, hij blijft hetzelfde doen als eerst
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 18:15:36:
eerst had ik hem zo:PHPmysql_query("UPDATE `forumreplies` SET `content`='".$_POST['message']."',`title`='".$_POST['subject']."',`smiles`='".$smilies."',`ubb`='".$bbcode."' WHERE `id`='".$reply->id."'")or die(mysql_error());
toen zo:
PHPmysql_query("UPDATE `forumreplies` SET `content`='".$_POST['message']."',`title`='".$_POST['subject']."',`smiles`='".$smilies."',`ubb`='".$bbcode."' WHERE `id`='".$reply->id."'")(mysql_error());
maar bij die laatste gaf hij een error
-
Vreemd... Het moet ook die eerste zijn, namelijk
Kun je voor die query "echo $reply->id;" zetten zonder haakjes? -
En dan die (mysql_error()) weghalen?
-
Jup, dat ook, zoals het eerst was
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 18:30:54:
En anders:
Vervang lijn 107 door dit:PHPmysql_query("UPDATE `forumreplies` SET `content`='".$_POST['message']."',`title`='".$_POST['subject']."',`smiles`='".$smilies."',`ubb`='".$bbcode."' WHERE `id`='" . $_GET['p'] . "'");
Iets onveiliger denk ik, maar ach. -
Ik weet geen oplossing (geen zin om naar te kijken)
maar ik moet dit toch even kwijt:
Dit is om te janken!, ooit van mysql_real_escape_string gehoord? ja? GEBRUIK hem dan, nu vraag je er gewoon om om gehackt te worden! (SQL injecties) -
En zoiezo Jannick, het werkt weer niet, hij blijft met wat ik ook doe de beginpost bewerken
-
Heel vreemd, want hij zou het gewoon moeten doen. Ik zie niks waardoor hij de beginpost zou gaan bewerken... Denk dat ik het laat rusten tot iemand met een geavanceerdere kennis van PHP langskomt...
-
Oke, bedankt voor de moeite
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!