CrimeLife SQL

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Een SQl kan je makelijk maken
    als je wat minder verstand hierover hebt pak je een andere db van een andere source ne knutsel je er mee,


    Dit is echt z'n grote onzin he. Net alsof je aan de source kunt zien welke relaties er tussen tabellen liggen, wat voor type velden het zijn, of de database nog functions of triggers bevat...


    Ja, een criminals-source gaat het nog wel een beetje bij, maar zelfs dan wordt de database brakker dan de orginele. Pas als je in iedere tabel een flink aantal records hebt kun je eens zien of er iets van klopt, beetje laat?

  • Citaat van Killingdevil

    Dit is echt z'n grote onzin he. Net alsof je aan de source kunt zien welke relaties er tussen tabellen liggen, wat voor type velden het zijn, of de database nog functions of triggers bevat...


    Ja, een criminals-source gaat het nog wel een beetje bij, maar zelfs dan wordt de database brakker dan de orginele. Pas als je in iedere tabel een flink aantal records hebt kun je eens zien of er iets van klopt, beetje laat?


    je hebt hier geen verstand over,
    als je naar die crimelife kijkt is het allemaal gratis source
    Waaronder CrimeSource bij hoort,
    Pak je die SQL en dan zie je dat het bij 9/10 werken
    dus BEK DICHT

  • Citaat van DonRonaldo

    je hebt hier geen verstand over,
    als je naar die crimelife kijkt is het allemaal gratis source
    Waaronder CrimeSource bij hoort,
    Pak je die SQL en dan zie je dat het bij 9/10 werken
    dus BEK DICHT


    Wat jij doet is ook verkeerd ;)
    Je leert nu iemand op een domme manier een probleem oplossen.


    Tis wel zo aardig om erbij te vermelden, dat de persoon straks extra werk heeft.
    Dit om te controleren wat overbodig is in de database, of wat hij juist nog mist.


    En waarom meteen schelden en ook nog in caps?
    Kleine letters zijn ook leesbaar hoor.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van Jannick

    En waarom dan oneindig gaan quoten terwijl je ook één bericht naar boven kan scrollen? Doe even normaal en reageer ontopic, handel het maar af via een PB.


    De quote optie is er niet voor niets ;)
    Zo weten de leden tegen wie je het hebt :)


    Tevens reageer ik hier (ookal is het offtopic), dat ik me eraan stoor dat iedereen hier maar gewoon begint te schelden.
    Zodra ze hun zin niet krijgen.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van SC-Scripting

    De quote optie is er niet voor niets ;)
    Zo weten de leden tegen wie je het hebt :)


    Tevens reageer ik hier (ookal is het offtopic), dat ik me eraan stoor dat iedereen hier maar gewoon begint te schelden.
    Zodra ze hun zin niet krijgen.


    ja dit hoort een forum te wezen dat iedereen elkaar helpt en niet uitscheld. (het is bijna kerst dus laten we het eens netjes houden is voor iedereen beter of niet?)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!