Ik stop...

• Alex
    Dat zie jij helemaal verkeerd.

Het niveau daalt hier omdat mensen direct aangevallen worden op hun ervaring.
    Als mensen vroeger een Syntax error vroegen op het forum kreeg je netjes antwoord.
    Als je het nu vraagt krijg je direct een aanval dat mensen moeten leren.
    Waar is een community dan goed voor, nergens aangezien je dan niets meer mag vragen.

Dat sommige mensen hun ervaring gratis aanbieden om hun ervaring te verbeteren is hun keuze.
    Daar hebben andere niks tegenin te brengen.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • RiiCk
    Ik kom al langer op cp dan jou dus zou maar zwijgen jongen ;)
    Ik zat er al toen Anton en Mitch net begonnen waren met webtiger source.
    Kijk niet naar datum, dat is direct fout nummer 1 die jij momenteel maakt ;)

Ik ben geen groot man, je moet normaal reageren als iemand wat zegt.
    En mijn ervaring legt zeker ver boven jou gemiddelde, dus kom niet aanzetten met betweters ;)

10% klaar

• Citaat

Dat sommige mensen hun ervaring gratis aanbieden om hun ervaring te verbeteren is hun keuze.
    Daar hebben andere niks tegenin te brengen.

Denk nu zelf eens met gezond verstand na, hierdoor kunnen bedrijven geen opdrachten meer aannemen (kan wel, tegen dusdanig lage prijzen wat een goed salaris onmogelijk maakt)
    waardoor in deze industrie 100 duizenden mensen worden ontslagen, dan moeten wij ervoor toch opdraaien, belasting gaat omhoog, bedrijven gaan falliet etc.

• Denk jij eens na....

- Een pro layout zal jij nooit door iemand gratis laten slicen, wekt direct al wantrouw op.
    - Een bedrijf gaat niet failliet omdat een aantal personen iets gratis aanbieden.

Betere argumenten brengen en geen wilde woorden plaatsen ;)

10% klaar

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!