Maffia layout
- lars1134
- Closed
-
-
-
Tips [wees iets netter met je blauw in de header want het steekt onder je prikkeldraad uit, speel wat met je kleuren ipv altijd blauw, gebruik de effecten niet te veel, met name outerglow/innerglow statin etc.]
Mening [Kan best iets worden als je zorgvuldig en netjes werkt]Ik wens je veel succes! :cheer:
-
Bedankt!
Het prikkeldraad hoort te kronkelen over de blauwe header en de zwarte achtergrond. recht prikkeldraad stond niet goed.
Als ik met meerdere kleuren ga werken als dat ik op het moment aan het doen ben komt de layout als een verzamelwerk over van allerlei 'knip en plak' onderdelen.
Het outer/inner glow effect vond ik nog vrij beperkt gebruikt. ik kan niet in het ene menuonderdeel wel outerglow gebruiken en in het andere niet als je snapt wat ik bedoel. Ik zal zo even proberen om wat minder hiervan te begruiken.
Bedankt voor je reactie!!
Lars
-
Header vind ik echt vet. Alleen menu's zou ik anders doen
-
Bedankt! Ik zal zo eens wat variatie proberen hier en daar!
Stap 2:
-
Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind het spuglelijk. Ik zou gewoon opnieuw beginnen en een ander kleurschema gebruiken.
-
Je hebt gelijk stan,
Maar Lars, blijf proberen! :cheer: -
@stan
Ieder zijn mening. De opdrachtgever is er meer dan tevreden mee
Ik vraag om verbeterpunten...
-
Als mijn mening niet wilt horen moet je het hier niet op het forum posten lars. Ik zeg het is niet op een niveau waarbij je kan zeggen wow die site wil ik vaker zien. En als je een succesvolle site wilt creëren zal dat wel moeten aangezien een layout de eerste indruk van een site is.
-
@stan
Ik wil jou mening zeerzeker horen! Maar ga er dan wel even dieper op in. Geef uitleg en niet gewoon plat 'ik vind het spuuglelijk' -- Waarom??!
Layout is niet bedoeld voor mijzelf. Deze layout is in opdracht van.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.09 17:37:09:
STAP 2.1: Blauwe vegen weggehaald!! -
ik zou de shout knop iets duidelijker maken
-
Ik geef stan gelijk.
Het is veel te simpel, zonder style. Het is echt een beetje ouderwets paint-style.
-
Het bestand is allang afgeleverd.
De simpele stijl komt om dat 'meneer in kwestie' niet meer als 10 euro over had voor een layout. Ik vond dit toch wel 10 euros waard
@Xcreativ
Zonder stijl ben ik niet helemaal met u eens. Ik vond dat er genoeg effecten en dergelijk waren meegeleverd.
:slotje:
-
Het is echt een beetje ouderwets paint-style.
Even verder lezen he, ik bedoel meer de style die je hoort te hebben bij een maffialayout. Dit is meer een ouderwetse paint-style.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!