hoe moet ik men crons instellen van een dag.
kan iemand me verder helpen?
Vragen major-crime (centraal topic)
- RiiCk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
moet je btw de database helemaal leeg halen?
-
Citaat van Axl H
moet je btw de database helemaal leeg halen?
ja -
-
-
Het probleem is dat ik hier geen last van had, Dus ik heb helaas ook geen idee. IK heb wel een andere versie van de cron hour voor bij zien komen in dit topic en hoor vaak dat je hem ergens moet instellen?
groetejes
-
Voor degene die problemen hebben met die crons.. stel ze gewoon in in CRONJOBS in directadmin mocht je hierover beschikken en anders kan je altijd nog via de ssh in Putty je cronjobs instellen..
je kan op google hier een hoop over vinden en ook op http://www.cronjobs.nl
-
Citaat van Db-maffia
Voor degene die problemen hebben met die crons.. stel ze gewoon in in CRONJOBS in directadmin mocht je hierover beschikken en anders kan je altijd nog via de ssh in Putty je cronjobs instellen..
je kan op google hier een hoop over vinden en ook op http://www.cronjobs.nl
ik vind die site alleen duidelijk voor die instellingen maar de link niet. -
al op google gezocht? blijkbaar niet..
vaak begint de link met :
/usr/local/bin/php /home/JESITENAAM/public_html/hierjebestand.php -
dat helpt niet bij mij
-
Wat werkt niet ben je zo iemand waar alles maar voor voorgekauwd moet worden ofzo ?
-
-
nou leg dan eens uit WAT er niet WERKT want blijkbaar moeten we het uit je trekken..
-
-
Citaat van Riick
Let op: Aanvallen richting mij bijvoorbeeld valse beschuldigingen etc. zullen gestraft worden.
Gestraft door wie? Zeg dan gewoon dat je dat soort berichten niet in je topic wilt... Overigens is er behoorlijk wat op je script aan te merken, dit is namelijk een standaard criminals source alleen dan een paar aanpassingen. Maar ik zal mijn bek maar houden -
Bas,
Je signature: ga niet iemang beschuldigen voor je zeker van je zaak bent. Wie zegt dat ik de major-crime source niet veel eerder had dan de andere sources bestonden? Daarnaast zitten er redelijk wat unieke scripts bij of zelf gemaakte scripts. Overigens bied ik een mooie lay-out er bij aan tegen een scherpe prijs.
Oja, en je kunt niks op de scripts aanmerken als je ze niet koopt he?
groetjes
PS. je site startcrime.nl zit een virus op avast antivirus vind hem direct.
-
RiiCk
Beweer jij hier dan dat jij de maker bent van de criminals source? Want het overgrote deel van je source is gewoon de criminals source. Jij mag heus jou eigen gemaakte scripts samen met die layout wel verkopen. Maar je moet niet gaan beweren dat je dit hele script zelf gemaakt hebt.
En ik heb je source ook, deze is namelijk vrij gegeven op SDEn over Startcrime (wie gaat er hier nou offtopic?)
Ik heb al uitgelegd dat ik de meeste virussen er al uit heb gehaald en dat deze erin kwamen door een virus op mijn computer. Dit ligt niet aan de site zelf.Mvg,
-
Hey,
Ik heb een probleem met het admin panel.
In het begin zag ik alle opties in het admin panel niet, ik kreeg een witte pagina.Ik heb nu de fix gebruikt die op pagina 8 staat maar nu zie ik 2/5 pagina's namelijk de zoekfunctie in het admin panel en doneer opties.
De rest van de paginas doen het niet.Heeft iemand oplossing?
mvg,
Harm-Jan.
-
Je moet kijken welke scripts het zijn en dan staat er ergens iets met een paar gebruikersnamen erin. Deze moet je in je eigen veranderen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!