layout check

  • Hoi,
    Zouden jullie misschien eens mijn layout willen keuren. Ik ben namelijk bezig met MaxiMail.nl Alleen wil ik graag weten wat jullie van de layout vinden.


    Over MaxiMail.nl:
    MaxiMail.nl moet men nog voor het einde van 2009 kunnen zien als een dienst voor email accounts, dus gelijk aan hotmail, msn, live of van uw eigen provider.


    ---------------------------------------------------


    Nu zou ik graag willen weten wat jullie van de layout vinden en als jullie gebruik zouden willen gaan maken van MaxiMail.nl

  • Je hoeken zijn niet mooi afgerond.
    Het email plaatje is niet mooi uitgesneden.
    Het menu had wel een hover gemogen.
    je tekst velt heeft links grotere padding dan rechts
    Je menu staat niet in het midde kwa hoogte is meer smaak van mij dan denk ik.
    lettertype mag voor mijn smaak anders


    het kleurgebruik is mooi en al met al vind ik het idee er achter wel leuk maar dan zie ik het liever anders uitgewerkt.

  • Hier ga ik morgen als eerste weer mee verder:
    - Je hoeken zijn niet mooi afgerond. Dat moet ik dan ff opnieuw maken
    - Het email plaatje is niet mooi uitgesneden. Komt toch nog een uniek icoontje :P
    Het menu had wel een hover gemogen. Klopt, nu je erover beging
    je tekst velt heeft links grotere padding dan rechts Klopt, de css heb ik niet netjes gemaakt waardoor dit soort foutjes komen


    De hoeken worden iniedergeval zoals hier: http://www.maximail.nl


    Alvast bedankt,
    Robin

  • @Deathkill Ooit gehoord van Bron bekijken? -_-"


    Op zich kan het beter uitgelijnd worden, aan diverse kanten is de padding verschillend. Kleurgebruik vind ik wel mooi. De verdeling vind ik mager, niet echt iets wat je van een e-mail-related website kan verwachten. Ik zou het groter gaan maken, met een breedte die automatisch bijschaald als je 'm resized. Tevens zou ik 'm voller maken, met meer subitems.

  • Citaat van Jannick

    De verdeling vind ik mager, niet echt iets wat je van een e-mail-related website kan verwachten.


    Wat zou jij dan verwachten? Je moet er toch emails kunnen sturen


    Citaat van Jannick

    Ik zou het groter gaan maken, met een breedte die automatisch bijschaald als je 'm resized. Tevens zou ik 'm voller maken, met meer subitems.


    Dit doe ik liever niet, aangezien dat heel lastig gaat met afgeronde hoeken, en deze ziet toch goed uit op iedere resolutie die wat nu normaal is, 1920*1100


    Robin

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 21:34:56:
    Morgenmiddag om 16.30 word ie gerealesed, dan komt ook de verbeterde layout online. Graag hoor ik dan wat jullie ervan vinden. En misschien kan ik jouw ook verwelkomen als lid (c)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!