error
- RiiCk
- Closed
-
-
-
${$name} = mysql_real_escape_string($value);
-
Helaas blijf ik de zelfde fout houden.
Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, object given in /home/jipping/domains/major-crime.eu/public_html/mc/klantenpaneel/include/defines.php on line 10
-
mja.. kzal ff kijken maar ik denk dat je dit makkelijker kunt oplossen
-
Njaah ik vind het een beetje vaag. Ik zat het script te maken en na mijn weten zit er geen enkele fout in.
Dus na 10 min denken besloot ik tog maar hulp te vragen:P
-
expects parameter 1 to be string, object given
Kan niet duidelijker. -
Niels aan zoon reactie heb ik geen flikker!
-
Google translate vertaling:
verwacht dat parameter 1 te worden string, object gegevenNou wat denk je wat parameter 1 is? Wat denk je dat hij wil hebben? Wat denk je dat jij geeft?
Leer zelf aan dingen ook uit te zoeken.
-
Niels, ik vraag dit niet zonder al gezocht te hebben. Ik heb al op google gezocht wat de error is en zo. Maar, ik kan helaas niets vinden. Het zal leuk zijn als je de oplossing hier kunt posten.
Groetjes
-
Het spijt me dat je achterlijk bent. PHP zegt dat jij geen string invoert maar een object.
een voorbeeld van een object is de Mysqli class.
Wanneer je zelf de fout vind leer je er wat van wil je best alles voorkalken maar zo heb ik het ook niet geleerd.
Het ligt dus aan de $value
-
Heel erg bedankt voor je reactie Niels.
NIET! Waar slaat het op om de rest belachelijk te maken?
Dacht dat CP een mooie cominicattie zal moeten vormen? Waar je gewoon netjes met je medeleden kunt omgaan. Blijkbaar ben jij een van de mensen die dat een beetje verpest? Jammer dat echt goeie mensen zoals Fold en Superior niet meer te vinden zijn op cp. Hun konden tenmenste gewoon helpen. Niels daarin tegen kan dat helaas niet.Voordat je mensen gaat uit maken dat ze belachelijk zijn kijk dan eerst even na je zelf? Meer dan de helft van CP zal het eens zijn dat jij belachelijk bezig bent door mensen zo af te katten en geen flikker voor uit te helpen? Waarom doe je dit? om je posts een beetje hoog te hebben? Of omdat je, je zo groot man voelt? Als het de 2e optie is kan ik je bij deze zeggen dat daar niks van waar is dus vergeet dat. Elk mens is uniek de ene kan wat meer dan de ander. Maar, elk mens kan wel netjes elkaar helpen jij daar in tegen snapt daar geen hol van!
Mensen die wel serieus kunnen helpen pleas laat even zien hoe ik dit oplos. Als er nog meer mensen komen met zoon reactie als Niels kan je direct ook dit bericht lezen weet je ook direct wat ik over jou zal denken.
Niels! PROPS VOOR JE HULP MAN! NIET DUS! (ACHTERLIJK) persoon:)
Groetjes
-
Als ik achterlijk was zou ik er voor zorgen dat ik de fout niet had toch? dus ik ben niet achterlijk. Tevens is er geen eens een logica aan het script wat je aan het maken bent, waarom zou je $_SESSION ombuigen naar een normale variabele.
Vroeger (ja goede oude tijd) werd $_GET ook direct als variabele aangesproken wat het volgende dus mogelijk maakt:
De link: http://127.0.0.1/pagina.php?logincheck=1
dit werd vroeger in PHP omgezet naar de variabele $logincheck.
Dus zou zoiets gebeuren:
[code=php]
..
if($logincheck == 1)
..
[code=php]
Dit werd dus als true gezien dan.Hoop dat je dit wel begrijpt anders zou ik echt een boek over PHP bij de bieb lenen.
-
Ik begreep je eerste deel ook wel maar vond je reactie niet netjes geplaatst.
-
Rick ik neem aan dat je weet dat ik wel goed PHP applicaties kan ontwikkelen. Ik heb alles geleerd door te proberen en heb ook gewoon gezocht tot ik de fout zelf had gevonden. Ook al duurde het me 2 uur kon me niks schelen als ik het in de toekomst maar niet zou krijgen.
Wat mijn idee hier dus was om jou alleen op weg te helpen. Dat je die tip verder negeert is niet mijn fout lijkt me toch zo.
-
Niels, ik heb al genoeg php boeken gelezen. maar, door tijd tekort kan ik niet meer ff gaan opzoeken waar wat staat. Deze error had ik nog niet vaker gehad dus wist ik niet wat het inhoude.
Topic close pleas:slotje:
-
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!