Fout admin sms

• Als je naar alle leden stuurt doet het wel maar naar 1 lid nog niet. Geadresseerde moet gelinkt worden aan de ID van de users. Iemand die weet hoe?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Gaat dus om dit stukje volgens mij wat nog niet perfect werkt:
    Moet dus nog gelinkt worden aan de id van de users inplaatst van de naam van user.

Als ik de id van de lid intyp lukt het natuurlijk wel maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. als ik me gebruikers naar intyp:

RiiCk -> moet die daarvan de id zoeken -> 1 Daarheen moet die dan verzonden worden.

PHP
    <? 
    if (isset($_POST['submit'])) { 
              if ($_POST['to']!="") { 
    $_POST['subject']        = preg_replace('/</','<',$_POST['subject']); 
              $_POST['message']        = preg_replace('/</','<',$_POST['message']); 
              mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`datum`,`afzender`,`geaddresseerde`,`titel`,`inhoud`) values(NOW(),'Crimefamily','{$_POST['to']}','{$_POST['subject']}','{$_POST['message']}')"); 
              print "Bericht verzonden."; 
              }

Groettt

• PHP
    <? 
    if (isset($_POST['submit'])) { 
    $id = mysql_query("SELECT `id` FROM `gebruikers` WHERE `login`=".$_POST['to'].");
              if ($_POST['to']!="") { 
    $_POST['subject']        = preg_replace('/</','<',$_POST['subject']); 
              $_POST['message']        = preg_replace('/</','<',$_POST['message']); 
              mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`datum`,`afzender`,`geaddresseerde`,`titel`,`inhoud`) values(NOW(),'Crimefamily','{$_POST['to']}','{$_POST['subject']}','{$_POST['message']}')"); 
              print "Bericht verzonden."; 
              }

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 14:18:16:
    zo iets.. en dan moet je zelf ff kijken waar $id ingevoerd meot worden :p

• Error
    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 5

Script: even wat ingekort.

• Nog steeds error:

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 4

• haha,,xD geen $id en geen mysql voor staan..xD Ff testen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 14:55:58:
    Nog steeds een fout:

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 4

• PHP
    $id = mysql_query("SELECT `id` FROM `gebruikers` WHERE `login`='".$_POST['to']."'");

dan zou die zo moeten zijn en daarbij kan je zelf ook wel het een en ander proberen..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 16:53:49:
    en misschien in plaats van gebruikers Users doen.. maargoed

• Ik heb je reactie bewerkt, omdat we liever geen scheldpartijen zien op CP.

Ik gooi het topic op slot, omdat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, dan kan je dat via PB melden.

- Lodewijk

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!