Reden spam

  • Ik heb een aantal leden die mij veel tijd kosten inderdaad verbannen.
    Als ze zich kinderachtig willen gedragen door hier wat te komen spammen... So be it.
    Kost me 30 seconden om het op te kuisen.
    En dat is 1000x minder dan de 2 weken die ik kwijt ben door de hele tijd de ruzie's hier.


    Ik heb meermaals gezegd dat we eraan werken, maar sommige leden willen dit blijkbaar niet verstaan.


    Bovendien bleek dat een aantal leden die ons hier zwart maken, meerdere accounts hadden. Ze praten dus eigenlijk met zichzelf om deze website zwart te maken. Zeer kinderachtig en totaal niet professioneel.
    Doe je niet voor als iemand anders en ga niet tegen jezelf beginnen praten met meerdere accounts - lame!


    Wat is er concreet ondernomen?
    1) De laatste fouten uit het samenwerkings systeem worden op dit moment weggewerkt, zodat we hopelijk volgende week aan de slag kunnen met een goed en slagkrachtig team.
    2) Op dit moment loopt de laatste fase van een interne projectleider verkiezing. Deze projectleider zal CP beter kunnen opvolgen dan mezelf, daar ik ook nog andere taken te vervullen heb.



    Iedereen die meer dan 3x heeft gezegd dat hij CP ging verlaten, heb ik een handje geholpen en verbannen.
    Als je niet positief kan zijn en niet positief kan meewerken, moet het voor mij niet meer.
    Nu kunnen de andere leden echt geholpen worden.


    Er wordt in de achtergrond dus hard aan gewerkt.


    Bedankt voor jullie begrip.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @koen, dus er komt een nieuwe project leider die jou gaat opvolgen? of gaat die jou helpen?
    want persoonlijk snap ik al die ophef niet. jij doet je werkt gewoon en andere mensen zeiken je hierop af. dat kinderachtige gezeik is helemaal nergens voor nodig.


    even een snelle tutorial voor de mensen die problemen hebben met hoe het op CP nu gaat.


    1. ga naar http://www.google.nl
    2. typ in Criminals Community
    3a. als je Criminalspoint ziet staan klik NIET
    3b. klik op een andere site
    4. meld je aan
    5. ga daar maar kinderachtig doen


    goedzo ! tutorial voltooid.
    dus haters over de leiding van CP volg de tutorial!

  • @puddinghoofd


    Bedankt voor jou positieve reactie,
    er kan wel normaal gereageerd worden op CP:p


    De andere mensen werden terecht bestraft en zijn ze het er ook nog niet mee eens..
    Maar ach.. het lijkt mij wel meer dan opgelost zo, de mensen die zeiden weg te gaan zijn nu weg...


    @Koen:


    Ik zal je zo nog even een screen laten zien over een topic.


    De nieuwe projectleider neemt de taken over wanneer Koen zelf niet aanwezig is :)


    Ben blij als dat kinderachtig gedoe compleet over is en gewoon lekker gezellig weer verder gaan :D

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Koen gaat idd niet weg, er komt een soort van mede eigenaar in principe een project leider die de taken tot zover van Koen overneemt.

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Nieuwe projectleider neemt de dagdagelijkse leiding van CP over van mij.
    Zoals ik altijd al aangaf is het mijn taak om te zorgen dat we rendabel zijn.
    Bv: adverteerders zoeken, zorgen dat we meer leden hebben, algemene strategie uitstippelen, servers beheren, ...


    Ik ben nu elke dag online op CP, maar dit is voor mij niet vol te houden, mijn werk leidt hier onder.
    Moest zelfs onder mijn werkuren op CP zijn omdat enkele mensen hier kinderachtig aan het doen waren...

  • @koen, je taken lukken anders aardig, als je kijkt naar de statistieken


    statistieken van : 18 november 2009 23:21
    Totaal online: 39
    Leden online: 15
    Gasten online: 24


    lijkt mij dan toch aardig dat het goed gaat met de leden, er zijn volgens mij continu leden online, heb nog nooit gezien dat ik de enigste was die online was. dus CP draait wel degelijk goed maar er zijn van die kleuters die de sfeer hier met 110% omlaag gaat. maar hopelijk is al die gezeik vanaf nu voorbij en gaat CP weer verder zoals het op V2 was. (ja ben ik ook nog lid geweest :P mar toen kon ik nog niet scripten xD moooie tijden... xD)

  • @sloosmedia, lees is goed, als je het niet eens bent met de manier van omgang met CP van koen moet je nog even geduld hebben. er komt een projectleider. misschien dat die mensen tevreden houd die het niet eens zijn met koen.


    en hier een paar dingen. als Koen Criminalspoint niet had overgekocht was er nu waarschijnlijk geen Criminalspoint meer. en iedereen maakt wel eens fouten. dat Koen nou niet vaak online is omdat hij meer te doen heeft. hij heeft niet alijd tijd voor Criminalspoint omdat die veel belangrijkere dingen te doen heeft. ik geef toe, Koen besteed weinig aandacht aan CP maar daarom komt hij nu met de oplossing voor een projectleider. en anders hebben we altijd nog de crew die je kan helpen.


    dan ben ik het ook wel eens dat sommige mensen klagen over weinig veranderingen in de source van CP. sommige veranderingen zouden wel leuk zijn. maar doe dit dan met een Prive Bericht naar de crew en ga niet gelijk een topic starten waarbij je CP alleen maar zwart maakt. daar schiet niemand wat mee op. want denk je echt dat als je CP zwart maakt dat Koen nog zin heeft om uberhaupt nog wat te doen voor CP.


    nu mag je mij misschien wel haten. nou ga lekker je gang. trek me er toch niets van aan. ik ben hier op CP omdat ik wil leren scripten/designen en niet om te zeuren op de crew. ze doen gewoon wat ze moeten doen (soms wat minder dan hoort) maar dat laat ik ook links van me liggen! ik ben ook een paar keer gebanned omdat ik iets verkeerds deed. los dit dan gewoon op een normale manier op door een vriendelijke PB te sturen met daarin of je excuses of een uitleg waarom je het deed. dat laat zien dat het niveau van CP volwassene is en niet zo kinderachtig zoals nu, dit is te danken aan dit soort reacties van leden.



    (wow, lange post xD maar wat ik wou zeggen is er wel uit :D)

  • naja alleen maar mooi :P hoe minder kleuters hoe gezelliger CP zal worden, het mooiste zou zijn als we terug gaan naar het niveau van CP V2. naja, als het zo doorgaat (de maatregelen die worden ondernomen) kan dit gaan lukken. nu zitten er vast mensen te lezen en denken " hah jij bent gek in dat puddinghoofd van je " maar je zal zien als al deze kleuters wegzijn en de serieuze mensen overblijven dat dit probleem opgelost is.


    het word maar eens tijd dat ik ga slapen xD welterusten iedereen!

  • Koen jij bent sireus de grootste grappenmaker die ik ken.


    - Koen heeft heel cp afgesloten toen wij 1x zijn layout TIJDELIJK gebruikte.
    Na aanvraag is deze DIRECT verwijderd en dus nooit meer gebruikt uit respect.
    Vervolgens krijg ik te horen dat dos geen toegang meer hebt omdat koen ze eigen mensen niet vertrouwt.


    - Wij zijn inderdaad verbannen om die reden, ga ik ook niet omheen draaien.
    Alleen wou Fold dus Koen helpen met het oplossen van zijn fouten.
    Hierbij dacht ik ook na mijn gevonden bugs te melden aan koen.
    Maar wanneer meneer zo raar gaat doen mag je deze lekker zelf ontdekken natuurlijk.



    Wil gerust helpen geen enkel probleem.
    Maar haal dan wel normaal die ban van ons weg, schiet je niks mee op.
    Je weet zelf dat er miljoene manieren zijn om dit soort dingen te vermijden.


    Vraag aan wouter maar me msn of aan dos.
    Dan kunnen we dit normaal oplossen (als jij dat wilt).
    Wanneer me ban niet verwijderd word zullen de gevolgen voor jezelf zijn.
    En nee dat is geen dreigement, aantal mensen weten namelijk je bugs.
    Gaan ze dus flink misbruiken als je er niks aan doet.



    Hou het nu voor gezien, hoop een normaal gesprek te kunnen voeren.

  • Die statistieken he, die zijn gemanipuleerd en ik wil geen ban hiervoor, hier komt mijn uitleg:


    Kijk is hoeveel 'nieuwe leden' er per dag bij komen, kijk is hoeveel gasten er altijd online zijn, gasten hebben geen mogelijkheid iets te downloaden of dergelijke, enkel forum bekijken, maar de kans is vrijwel zeer klein dat 'echte gasten' op deze site komen om enkel de forum te checken, dus die gasten statistieken zijn gewoon gemanipuleerd. Zelfs om 5 uur in de ochtend zijn er nog aardig wat gastjes.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!