Cp is ziek

• Helaas zit dat er gewoon niet meer in.
    Bij de overname hoopte ik dat of koen zou doorhebben dat je moeite moet doen, of hij de site verder zou doorverkopen..
    Zat er niet in, met het team van toen ging het nog redelijk.
    Toen kwam dat zielige banpunten systeem, wat door de cf crewleden zo misbruikt als de pest word.
    Om eerlijk te zijn, We hebben nu niet alleen een grote groep leden van geen niveau, in de crew zit ook bijna iedereen van geen niveau
    Uitzonderingen: Pim, Darsstar, Lodewijk, Killingdevil.
    CP heeft ook geen moeite meer om voort te bestaan.
    Koen denkt alleen maar aan zichzelf.
    ( ANDERS HAD JIJ JE ALLANG INGEZET VOOR CP EN HAAR LEDEN GEGEVEN WAT ZIJ WOUDEN, DUS NIET DE SITE LATEN VERGALLEN DOOR ER GEEN FLIKKER AAN TE DOEN EN DUS GEEN FUCKING CF FUSIE WAAR IEDEREEN TEGENWAS !!!!!!!!!!!!! )...
    Ga jij maar weer terug met je 7 man aan dimoweb, want je bent letterlijk te verk*****erd om ook maar 1 man op CP te zetten, dan kan je van mij letterlijk een schop in je hol krijgen.
    Je hebt eerst webscripters naar de maan geholpen, toen met jou valse belofte CF vergalt tot een fusie ( alleen jij bent kinderachtig genoeg om dit te doen ) en nu gaat dit ook dood omdat ook al kan men nergens anders heen.
    je site zuigt !!!!!!!
    r-mulder, tyf een eind op met je kritiek gezeik op fold, jij bent kritiek niet eens waard, hoe ze ooit zo wanhopig zijn geweest bij CF om jullie als crew op te stellen dat is mij altijd een vraag geweest, toch een schande want het was verder wel een gezellige site.

Binnenkort zal ik wel een afgemaakte community laten zien waar je wel wat aan hebt en geen dictatoriale eensgezinde crew.

JULLIE ZIJN NOG ALTIJD TE STOM, DOM EN ACHTERLIJK OM TE BEGRIJPEN DAT JUIST DIE HUIDIGE CREWLEDEN OP DE UITZONDERINGEN NA DE REDEN ZIJN GEWEEST DAT MENSEN ALS DEIN EN WOUTR ERMEE GESTOPT ZIJN, NIET WIJ

Ik ga eens kijken op dat tbforum, mischien is dat nog wel een beetje een community met waardigheid.

Edit:

• Om de discussie verder te voeren zal ik je nu niet bannen voor al die scheldwoorden. Kijk de rol van Koen is niet om de website te beheren, dat is aan de beheerder (waar er naar mijn mening VEEL te veel van zijn..). Koen is eigenaars en voor zover ik weet staan die enkel in voor eigenaar zijn en te regelen wie de website moet onderhouden enzo. Oké ik geef toe, onze Koen heeft nu even geen projectleider aangeduid waardoor er wat fouten in CP blijven zitten. Dit zal snel opgelost zijn!

En als deze website toch maar "zuigt" waarom blijf je hier dan rondzwerven ook al ben je verbannen?

• Hey,

Na deze post krijg ik wss een ban, maar dikke care.

@ Pim
    IP-BAN, als je beetje doordenkt, gemiddelde mens kan zo IP veranderen of ze gaan gewoon proxy. Geen nut dus.

@ Andere admins
    Tbh ken ik alleen lodewijk (als dat supermonkey ofzo vroeger was), darrstar en pim die wat later op CP pas actief werd met de anton versie, mja die rmulder etc gedragen zich o zo pro wat ze niet zijn. Killingdevil beschikt de kennis maar zijn manier van handelen werkt niet, delete die ontopic posts en banned die mij mja.

Ik zie trouwens amper wat veranderd in deze versie dan de oude versie?
    Enkel lay-out en wat super kleine dingen, dan heb ik het over de categoriën etc. Geen haat, maar het betekent wel dat er te weinig aan gedaan word.

En nog een tip, 10 beheerders, 10 eigenaren, 10 moderators werkt niet, maak van elk groep 2 of 1 persoon. Ik stel voor: Darrstar - Lodewijk - Niels en Pim, verder geen crew, teveel, teveel abuse, teveel gezeik.

Dit is gewoon een dikke offtopic post in een dikke offtopic topic, dus ban me niet een keer, want heb schijt hekel om steeds voor onzin worden te banned van rmulder.

• Kritiek geven is goed godborn, zolang het maar beleeft blijft.

En wat die IP-ban betreft, inderdaad die werkt niet maar als mensen die ban niet accepteren zijn ze gewoon zielig. Als ze dan gaan aanvalle hebben we hun IP en daar kan je heel wat mee.

• godborn
    Achter de schermen is er nog veel meer aan de hand waardoor er niks gedaan wordt.
    Heel cp toegang tot FTP en DB heeft koen afgesloten voor zijn beheerders.
    Vindt je het gek dat er niks meer aan gedaan wordt, niemand kan er meer bij.

Pim
    Koen is er inderdaad niet om de website te beheren.
    Maar hoe hij momenteel nu werkt kan ook niet door de beugel.
    Hij verpest heel cp met haar leden erbij, om nog maar over de fouten te zwijgen.

En die attacks ben ik eigenlijk niet zo verbaasd over hoor.
    Koen praat teveel over beveiliging van de server waardoor ze juist gaan testen.
    Dan vraag je er dus zelf om lijkt mij...

• Die attacks is CP's eigen schuld! Dat weet ik en ik wil er ook iets aan doen maar zoals je zegt is er nog geen toegang maar dit wordt hopelijk zo snel mogelijk geregeld.

• Pff koen beheert de website maar doet geen scriptwerk zo werkt dat niet volgens mij. Volgens mij ben je dan van alles aansprakelijk als je het beheert. Maarja laat dan op zijn minst een scripter op CP die evt. veranderingen kan doorvoeren.

• Pim
    Buiten die attacks om even gaan kijken rond cp

Hoeveel crewleden zijn er binnen dit jaar opgestapt ?
    Zullen er waarschijnlijk nog wel een aantal volgen binnenkort met koen zijn werkwijze.

Koen opent gister weer een topic over perfecte instellingen en niet lang daarna lach cp er weer 15 minuten uit door een attack.

CP had nooooooit moeten fuseren met CF aangezien dit al jaren concurrent is.
    Mede daardoor is cp gewoon hopeloos vol fouten, en ja er zijn er genoeg.

Tevens kan je mij daarop vertrouwen dat ik niet een triest figuurtje ben die ze misbruikt.

• Koen is helemaal niet aansprakelijk om scripts aan te passen o.i.d. hij mag zijn site zo neerzetten als hij wilt.. Maar om de goede sfeer te behouden zou het inderdaad wel handig zijn om 1 of 2 scripters toe te wijzen(die ook beheer hebben) Die evt alle bugs en updates kunnen invoeren.

• Trouwens ze kunnen heus wel aan de slag met scripten hoor, enkel wat tabelletjes/rijnamen nodig, je hoeft heus niet toegang te hebben, als dit die scripters als excuus gebruiken hebben ze totaal geen kennis.

• Citaat van godborn

Trouwens ze kunnen heus wel aan de slag met scripten hoor, enkel wat tabelletjes/rijnamen nodig, je hoeft heus niet toegang te hebben, als dit die scripters als excuus gebruiken hebben ze totaal geen kennis.

Wat is je IQ? OMG...
    Ik zeg toch, dat is helemaal niet nodig, enkel als Koen paar gegevens vrij geeft, voor wat ze moeten includen, tabelnamen, rij namen van tabel etc. Meer heb je echt niet nodig, dan ben je enkel uit op het stelen van de source of je hebt totaal geen kennis.

• Pim
    De reden dat ik dit weet is omdat ik voorheen Diester was.
    Ja die ex-crewlid dat was ik ;)
    Ik weet ook de exacte reden waarom koen dit gedaan heeft.
    Ga er enkel niet over beginnen aangezien het te triest voor woorden is.

godborn
    ZEG TOCH ZE HEBBEN GEEN TOEGANG !!

Gegevens over de hosting heeft NIEMAND.

• Bijvoorbeeld voor statistieken pagina op te vullen met om even dom te zeggen: Top 15 posters, is toch niet moeilijk, je levert het dan in bij Koen en die past enkel de gegevens die uit de db moeten worden gehaald aan en include het in de lay-out en klaar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!