Scripter

• Beste Cp'ers

Ik heb een paar dagen geleden een script van iemand gekocht. Dit script heeft te maken met het echte leven samen met het virtuele leven te laten gaan. Je speelt en toch ben je in persoonlijk contact met elkaar door middel van een profielen gedeelte. Dit script/browserspel is nog niet klaar en er missen vele opties.

Het mooie is dat ik iemand zoek die dit op het algemeen op vrijwillige basis kan doen. Natuurlijk ontvangt de scripter een xx(x) bedrag van de komende inkomens zal gaan krijgen. Ik ben niet bereid om geld in een diepe put te gaan gooien. De inkomens die na de officiële start van het spel binnenstromen zijn word eerst nog de kosten van domein/webhosting van afgetrokken.

Het spel is te bekijken in zijn huidige status op http://www.silverlights.org Na enkele minuten van het openen van dit topic zal het demo account zo luiden:

User: Demo
    pass: demo

Mocht iemand van jullie interesse hebben in het afscripten van dit project hoor ik het graag. Er zijn nog genoeg dingen te doen maar de basis is er al.

Met Vriendelijke Groet

Lars Slobbe

• Als iemand zo vriendelijk wil zijn om een demo account aan te maken kan dat. (email hoeft niet te kloppen)

Er zit namelijk een ip saver op die het niet mogelijk maakt om vanaf 1 ip 2 personen of meer te registreren.

Alvast bedankt :)

• Dankuwel

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 21:38:16:
    [offtopic]BUMP![/offtopic]

Vele van jullie vinden dit bedrag van xxx wel vrij laag maar dit is vrijwel zeker te behalen. Ik ben niet iemand die je torenhoge bedragen belooft en je uiteindelijk helemaal niks geeft. Ik zoek iemand waarmee ik dit project verder kan opbouwen. Deze persoon moet verstand hebben van scripten in PHP MSQL HTML CSS.

Op aanvraag kan ook natuurlijk een precentage op de inkomen van het spel verkregen worden. Er is nog veel te doen... ja maar er is een geheel plan uitgeschreven met dingen die nog moeten komen of verbeterd worden. Hier kom je in totaal op zo een 20-35 scripts te zitten.

Ik hoor nog steeds graag een PM of dergelijke met jullie aanbiedingen voor mij. Geef suggesties of kom met voorstellen!

Grtz

Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!