Jonge, ervaren webdeveloper! | Deadline: NVT

• LET OP: Oorspronkelijk hier geplaatst!

Titel van de werkzaamheden:
    Jonge, ervaren webdeveloper!

Soort werkzaamheden:
    programmering, scripten.

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Het ontwikkelen van web / browser based applicaties met behulp van PHP & MySQL.

Budget voor dit project:
    xx | xxx

Deadline:
    NVT

BTW-nummer verplicht:
    ja | nee

Voorbeelden:
    http://richardsnijders.com/scripts (meest relevante script)

Bijlagen:
    NVT

Alle overige informatie:
    Ik ben bereid vrijwel alle ideeën te realiseren voor een lage 10 euro per uur.
    Ik werk het liefst objectgeörienteerd, maar mocht dat niet van toepassing zijn, is dat geen probleem. Ik heb zelf weinig ervaring met frameworks, al dan een klein beetje van Kohana.
    Mijn leeftijd is 16 jaar.
    Ik ben eventueel bereid buitenshuis te werken in Groningen en omstreken, maar ik verricht mijn werkzaamheden bij voorkeur thuis uit.
    Indien een contract mogelijk is, graag!

• Voor het project is hij nog niet af, maar het is immers een voorbeeld.

Darsstar edit: die construct is een beetje zinloos

PHP
    private $productTypes =     array("book", "defence",     "attack", "quest",   "food",    "quidditch", "special");
    	private $productTypeWords = array("Boek", "Bescherming", "Wapen",  "Queeste", "Voedsel", "Zwerkbal",  "Overige");

bespaard wat regels :p

Fold edit:
    Ik ga sowieso nog een constructor nodig hebben!

• N?g meer? Wil je heel Zweinsveld meteen?

Ik gebruik final en private omdat de class geen child classes nodig heeft en omdat bepaalde methods alleen maar in de class zelf aangeroepen hoeven worden. Duh! :p

Darsstar edit: goede antwoord wat betreft private: de final en private combi is logisch (final en protected niet)

Fold edit: Ik gebruik ook helemaal geen final en protected ^o)

• Snap niet waarom je zoals elke normale mens gewoon protected gebruikt, private levert nogal snel problemen. Maar dat even ter zijde.