Jonge, ervaren webdeveloper! | Deadline: NVT

• LET OP: Oorspronkelijk hier geplaatst!

Titel van de werkzaamheden:
    Jonge, ervaren webdeveloper!

Soort werkzaamheden:
    programmering, scripten.

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Het ontwikkelen van web / browser based applicaties met behulp van PHP & MySQL.

Budget voor dit project:
    xx | xxx

Deadline:
    NVT

BTW-nummer verplicht:
    ja | nee

Voorbeelden:
    http://richardsnijders.com/scripts (meest relevante script)

Bijlagen:
    NVT

Alle overige informatie:
    Ik ben bereid vrijwel alle ideeën te realiseren voor een lage 10 euro per uur.
    Ik werk het liefst objectgeörienteerd, maar mocht dat niet van toepassing zijn, is dat geen probleem. Ik heb zelf weinig ervaring met frameworks, al dan een klein beetje van Kohana.
    Mijn leeftijd is 16 jaar.
    Ik ben eventueel bereid buitenshuis te werken in Groningen en omstreken, maar ik verricht mijn werkzaamheden bij voorkeur thuis uit.
    Indien een contract mogelijk is, graag!

• Voor het project is hij nog niet af, maar het is immers een voorbeeld.

Darsstar edit: die construct is een beetje zinloos

PHP
    private $productTypes =     array("book", "defence",     "attack", "quest",   "food",    "quidditch", "special");
    	private $productTypeWords = array("Boek", "Bescherming", "Wapen",  "Queeste", "Voedsel", "Zwerkbal",  "Overige");

bespaard wat regels :p

Fold edit:
    Ik ga sowieso nog een constructor nodig hebben!

• N?g meer? Wil je heel Zweinsveld meteen?

Ik gebruik final en private omdat de class geen child classes nodig heeft en omdat bepaalde methods alleen maar in de class zelf aangeroepen hoeven worden. Duh! :p

Darsstar edit: goede antwoord wat betreft private: de final en private combi is logisch (final en protected niet)

Fold edit: Ik gebruik ook helemaal geen final en protected ^o)

• Snap niet waarom je zoals elke normale mens gewoon protected gebruikt, private levert nogal snel problemen. Maar dat even ter zijde.

Stuur me uw contactgegevens maar via PB en dan contacteer ik je met een opdracht van zodra ik er weer binnenkrijg. Of je kunt meewerken aan mijn nieuw project, achja ik contacteer je dan wel.

Kan je dan ook wat anders laten zien dan die TPL parser? Wil zien dat je ook andere dingen aankan.

• Ik weet al wat je denkt. Ik combineer Zweinsveld nu eenmaal met TPL magic, dus nee, ik heb niet meer classen waar geen gebruik wordt gemaakt van een TPL engine.

• Waarom zou je protected gebruiken als je class toch al final is? Heeft weinig nut.

Daarnaast vraagje voor Fold: Waarom gebruik je de $GLOBALS array, als 100 (ook niet al te nette) alternatieven beter zijn?

Verder: Zeker boven het gemiddelde niveau van CP Fold! Mijn complimenten.

• Ik dacht dat de superglobal $GLOBALS verreweg het beste alternatief was?
    Het gebruiken van global overal bovenaan je methods vind ik namelijk zelf heel slordig lijken.

• Citaat van Killingdevil

Verder: Zeker boven het gemiddelde niveau van CP Fold! Mijn complimenten.

Nou dat is moeilijk, om boven het gemiddelde van cp te komen (xD)

Edit.. nou oke, om de TS nog te helpen:

Citaat van Fold

Ik ben bereid vrijwel alle idee?n te realiseren voor een lage 5 euro per uur.
    Ik werk het liefst objectge?rienteerd, maar mocht dat niet van toepassing zijn, is dat geen probleem. Ik heb zelf weinig ervaring met frameworks, al dan een klein beetje van Kohana.
    Mijn leeftijd is 16 jaar.
    Ik ben eventueel bereid buitenshuis te werken in Groningen en omstreken, maar ik verricht mijn werkzaamheden bij voorkeur thuis uit.
    Indien een contract mogelijk is, graag!

1: 5 Euro per uur, als je zo weinig vraagt krijg je meer werk dan je tijd hebt en word je van 3 kanten genaait.
    2: Beter kijk je naar CodeIgnitor ipv. Kohana
    3: Je mag zelf nog geen contracten maken/ondertekenen zonder handtekening van 1 van je ouders/voogd. Overigens is een contract in mijn ogen een beetje overbodig een overeenkomst van wat je gaat maken is genoeg.

• 1. Ik dacht dat ik zelf mag bepalen waar ik voor werk? Laat dat naaiwerk maar aan mij over, maar 1 tegelijk vind ik genoeg.
    2. Het is CodeIgniter. Als je mijn scripts wilt, zou je ook geen framework-fanaat moeten zijn, dat ben ik zelf namelijk ook niet.
    3. Ik heb 2 ouders, en die willen best een contract ondertekenen. Ik vind een contract gewoon prettig, want anders krijgen we straks weer zo'n triootje.

Wanneer zou je me trouwens helpen? Je zit alleen maar dit topic te vervuilen.

Oh, KillingDevil, bedankt voor je suggestie om Singleton te gebruiken. Ik moet er nog even mee leren werken, maar dat is niet zo'n punt volgens mij. Ik ga het er in de volgende versie van TPLM in proberen te werken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!