Haha, ik zit nu toevallig ook met me glasje bier en ben een soort hosting / webcomunicaty van alles in een eigenlijk aan het maken momenteel:)
als iets rechts moet staan is tog right? (of is me engels zo bagger?)
Groetjes
Edit: ik heb het al.
Haha, ik zit nu toevallig ook met me glasje bier en ben een soort hosting / webcomunicaty van alles in een eigenlijk aan het maken momenteel:)
als iets rechts moet staan is tog right? (of is me engels zo bagger?)
Groetjes
Edit: ik heb het al.
ja inderdaad align="right" :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.11.09 03:30:26:
en btw.. niet meer zo'n bijdehand onderschrift in je naam.. want uiteindelijk kom je best met simpele vragen iedere keer... dus kan je wel zeggen ik was zoveel jaar geleden het kneusje van cp... en nu voel ik me the king ... <-- geloof me dat ben je niet.. en nee ik ook niet.. maar ik geloof dat ik wel iets meer ervaring met html/php/sql heb dan jou ..
Ja, had ik maar heb besloten hem toch center te doen (dat plaatje die ik van jou kreeg) Anders zat er zoon groot stuk vrij in het midden.
Vanmiddag even me photoshop opnieuw installeren en dan even je plaatje de witte randjes weghalen:) Dan heb ik vandaag me index en contact formulier tog af kunnen ronden in de korte tijd die ik maar had.
Ik drink mijn flesje op en ruim de boel nog even op, onder een mooie rap. Daarna ik ga maar is op bed aan, ik hoor hem al schreeuwen! Maar goed alle gekheid op een stopje.
Weltrusten mensen!!
(toch netjes om 3.35)
Totaal online: 11
Leden online: 4
Gasten online: 7
ik ga ook maar slapen straks om 8 uur er weer uit ^o)
tv kijken hahaha:P
Morgenochtend weer vroeg op, en toch de slaap niet kunnen vatten. Vervelende combi..
jup lodwijk i know :p
Ja, het is weer zover het nachtbraak topic:P haha. Ik zit een beetje met me flesje bier alweer:P IK zal het vanavond niet zo laat gaan maken als gister denk ik::P
Nog mensen die een mooi liedje kennen?
Groetjes
ben er ook bij :p
Goeie avond,
aangezien ik geen zin had om een topic aan te maken had ik even een vraagje
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 3
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 3
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 7
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /usr/home/deb25093/domains/crimefamily.nl/public_html/new/admmsg.php on line 7
Heeft iemand enig idee wat voor fouten dit allemaal wel niet zijn:P
je gebruikersnaam en wachtwoord van je database klopt niet :p
Ik zie het..xD Me mede scripter heeft de gebruikersnaam veranderd..xD Ik dacht dat, dat het niet kon zijn omdat ik het nogal onlogich vond:P het stond er opeens;P
Groetjes
Edit:
R-Mulder weet jij toevalig wat nou me fout is ik heb al veel hulp gehad maar kwam er steeds maar niet uit.. Haha
Bij de admin sms kun je het veld leeg laten dan stuurt die naar alle leden en als je er een naam invuld verstuurt die niks. Dit omdat het postvak in systeem kijkt of er wat op de ID van de gebruiker is binnengekomen.
<?php
require("includes/config.php");
?>
<?
if (isset($_POST['submit'])) {
$id = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `login`='".$_POST['to']."'");
if ($_POST['to']!="") {
$_POST['subject'] = preg_replace('/</','<',$_POST['subject']);
$_POST['message'] = preg_replace('/</','<',$_POST['message']);
mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`datum`,`afzender`,`geaddresseerde`,`titel`,`inhoud`) values(NOW(),'Crimefamily','{$_POST['to']}','{$_POST['subject']}','{$_POST['message']}')");
print "Bericht verzonden.";
}
else {
if ($data->admin == Nee) {echo"Je hebt niet genoeg rechten.";exit;}
$dbres = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `verbannen`='Nee'");
while($member = mysql_fetch_object($dbres)) {
$_POST['subject'] = preg_replace('/</','<',$_POST['subject']);
$_POST['message'] = preg_replace('/</','<',$_POST['message']);
mysql_query("INSERT INTO `berichten`(`datum`,`afzender`,`geaddresseerde`,`titel`,`inhoud`) values(NOW(),'Crimefamily','{$member->id}','{$_POST['subject']}','{$_POST['message']}')") or die(mysql_error());
}
print "Bericht naar alle members verzonden.";
}
}
print <<<ENDHTML
<form name="form1" method="POST" action=""admin.php?a=admmsq"><table>
<input type="hidden" name="id" value="$id">
<input type="hidden" name="code" value="$code">
<tr><td width=100>Van:</td> <td>Crimefamily</td></tr>
<tr><td width=100>Naar:</td> <td><input type="text" name="to" value="{$_REQUEST['to']}" maxlength=16> (leeg is iedereen)</td></tr>
<tr><td width=100>Onderwerp:</td> <td><input type="text" name="subject" value="{$_REQUEST['subject']}" maxlength=25></td></tr>
<tr><td width=100 valign="top">Bericht:</td>
<td><textarea name="message" cols=40 rows=10>{$_REQUEST['message']}</textarea></td></tr>
<tr><td width=100></td> <td align="right"><input type="submit" name="submit" value="Verzenden"></td></tr>
</td></tr>
ENDHTML;
?>
Toon Meer
kzou dan nog even een ifje meegeven.. if ($_POST['to'] == "") { verzend naar iedereen } else { verzend naar $_POST['to'] }
Hoebedoel je dat?
Groetjes
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.11.09 04:10:36:
Nouja, Tijd om te gaan slapen denk ik me zo.
Groetjes
DUDEEE
Ik ben moe
>.<"
Ik moet nog een C#-applicatie maken voor school; voor morgen. Anders zak ik voor m'n C#-certificaat. Feit is helaas dat 1. ik 1 van de 6 stappen nu heb gedaan, 2. ik aan de pizza zit (L) en 3. dat er naast me een feest aan de gang is met muziek uit de jaren 90. Iemand nog wakker?
ja ben nog wakker jij ook :p
Yay, mooi zo Wat doe je nog op nu?
ben bezig met een eigen script dus ja veel werk en had net weer een leuke ingeving dus gelijk maar even realiseren;)
Goed idee ja
C# is echt een prutttaal, helaas krijgen we pas in april PHP weer Gaan dan ook meteen goed op weg; Zend Framework met mogelijkheid tot Zend diploma, Yay!
lkkr gezzelig hier
ben bezig met een groote Community ontwikkelen:)
pfff wat zit daar veel tijd in zeg hahahaa
marjah komt hopelijk allemaal wel goed aleen sub domeinen via .htaccess wilt niet mee werken:(
maarjah ff contact opnemen met hosting kijke asl het wel toegestaan is
pfff omdit tijdstip nog zo een verhaal type lijk wel gek haha
maarjah moet toch iets doen
bijna website af dus jah gun me even wat vrije tijd en ging dus even kijken op CP:P
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!