Ik voel een soort van dejavu, is door een soortgelijke situatie de V3 niet ten einde gekomen ?

Updates en kritiek
- K.Rens
- Closed
-
-
-
Koen you're doing just great! Keep up the good work! Cp beste site ooit!
Lollas
-
Hallo koen,
Dit is niks Negatief of wat dan ook, alleen even mijn punt,
Jullie ( jij ) spreekt ( ken ) over contracten, het lijkt net zo of jullie 1 van de grooste bedrijfen zijn, jullie zijn nog lang geen Microsoft
Kan je dan een voorbeeld gefen van zo Contract ?
-
Beste Patrick,
Wij werken sinds ongeveer 6 maanden op regelmatige basis voor alle projecten waar scripts bij te pas komen, met contracten.
Dit is ook nodig, want met 7 man samenwerken is niet altijd evident en het is niet eenvoudig om alles op te volgen.Dit contract geeft zowel ons zekerheid dat het werk correct wordt uitgevoerd, maar geeft ook de scripter zekerheid dat hij betaald wordt.
Als je een site hebt met meer dan 50.000 leden (DiMoWeb.com),
dan zijn contracten een logische volgende stap.
Het is niet alsof contracten iets vies is of iets moeilijks is.
Is gewoon even werk om op te stellen.Het verbaasd me dat je uit de lucht valt.
Alsof enkel grote bedrijven met contracten werken...
98% van alle bedrijven werken met contracten... -
contracten zijn voor beide net zo belangrijk zowel voor de opdrachtgever als voor de werknemer.. Ze weten beide waar ze aan toe zijn. Mocht iemand de afspraken in het contract niet nakomen, heb je altijd wat op papier staan.
-
Het maakt niet uit of het een groot bedrijf is of niet.
Gaat om de ZEKERHEID daarvoor is ook eigenlijk een contract bedoelt om beide partijen veilig te stellen.
-
offtopic .. graag niet verder op in gaan, denk wel dat de persoon het nu zal begrijpen..
-
Zeer goed werk.
Kritiek zal je altijd blijven houden, sommige mensen zijn nooit tevreden. Als ik op en/of aanmerkingen heb dan zal ik dat melden
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!