Book: Aisur

• Ik ben nu zelf bezig met het schrijven van een verhaal.
    M'n fantasie heeft het drukker dan m'n handen met het typen ervan.

Ik laat even een beginnetje zien.
    Wil graag jullie mening erover weten, is het gewoon waardeloos of kan het wellicht nog best leuk zijn om te lezen als het uiteindelijk af is.
    Advies en wellicht opbouwende kritiek ( Flaming en afbrekende kritiek ben ik niet van gediend, aangezien het er toch zal komen waarschuw ik bij deze dat ik daarbij direct een mod zal informeren ).

Hope you guys enjoy

PS: Het is wel in het engels.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Het is opzich wel goed, maar je moet de tekst zelf langer maken zodat je geen grote inspringingen hebt.

Bv.:

Citaat

For beneath the fortress inside the mountain, is a vast collection of halls and other areas.
    Too big to be taken some said.
    But take it they will.

Voor de rest geef ik me mening niet want ik ben zelf geen schrijver dus met mijn mening ben je niet veel :p.

• wolf, nederlands beperkt mijn publiek, tevens vind ik engelse literatuur veel mooier klinken.
    Dein, Zag ik zelf ook al, ga kijken of ik dat kan veranderen of door andere elementen aan te passen het minder storend te maken.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Oke en nu gratis vertaald door google.

Dit is even gedaan, voor de mensen die geen engels kunnen.
    Of begrijpen. Nu begrijpen hun het ook een beetje.

[offtopic]
    Geen commentaar dat het slecht is vertaald etc, dit is gratis gedaan door google. Dus niet door mij.
    [/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!