Cartuning game

• Wie heeft er een cartuning game voor mij te koop. Deze game mag zijn gebaseerd op open source crime games.

Een layout is niet per definitie noodzakelijk. Het gaat mij slechts om een uitgebreide en werkende game.

Graag hoor ik de voorstellen via de PM, graag niet verder offtopic reageren als je me niets te bieden hebt.

Alvast bedankt.

• Je kent gamecontrol blijkbaar nog niet, hij wilt alleen iets als hij er zelf alle rechten op kan zetten. ( beetje sneu naar mijn mening ).
    Dus als hij zo graag er geld voor wilt neerleggen laat hem.
    OS is er vast wel, moet je alleen goed zoeken, zelf nog niet gevonden, maar heb zelf ook nog niet ernaar gezocht.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Iedereen mag een mening hebben he. Maar inderdaad. Ik ben alleen op zoek naar sources waar alle rechten op kunnen worden verleend. Dit mag uiteraard gebaseerd zijn op GLU en overige open source waar doorverkoop rechten op zijn gebaseerd.

Gelieve niet verder offtopic te gaan, en slechts te reageren bij een interessante deal. Het liefst via PM.

Alvast bedankt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!