maffia layout
- Creativ3
- Closed
-
-
-
Je introtext zou iets langer moeten zijn in je bericht... Het is maar een hint: Een voorbeeld van hoe je je check wilt hebben. Hoe dan ook:
Ik vind deze layout best mooi. Dubbel menu aan de andere kant is best experimenteel, maar toch wel mooi. Zou moeilijk worden met langere namen. De achtergrond had wat meer verschillend moeten zijn, is nu nogal hetzelfde overal. Verder wel mooi, goed kleurgebruik
Ik vraag me wel af wat er qua uitbreidingsmogelijkheden nou precies komt, stel je voor dat je er meer items in wilt zetten
-
Dan zou het witte vlak iets langer worden bij meer items. Aan de background word nog wat gedaan. Het idee van het dubbele menu is van de oude G4G versie aangezien dit voor een g4g script word dacht ik waarom niet. Je ziet het eigenlijk bijna nooit.
Iemand is hem nu aan het slicen kijken hou het uitvalt
-
Lijkt zeer veel op de oude g4g
-
alleen vanwege dubbel menu en omdat het rood is (xD) Kijk aub ook even een beetje verder.
[offtopic]@ferhat ik heb nog steeds geen reactie op mijn andere layout gehad? beetje erg vervelend aangezien er ook andere geïnteresseerde zijn en ik houd hem vrij voor jou.[/offtopic]
-
@stan
is die cartoon vrij te gebruiken?
Zo ja, zou ik hem ook mogen?MvG
Brian -
Staat op Flickr
-
-
Nee foutje,
Was niet FLICKR maar Google :p -
zeer mooie layout. Enig idee hoe je de achtergrond laat werken in schermen die langer/breder zijn als de afmeting van de layout?
-
Door een goeie basing / sling;)
Natuurlijk is dit mogelijk via percentages (%) aan je width en height mee te geven;) -
door gewoon een relatieve waarde ervoor te nemen % kan.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!