(PHPBB3) Menu

• heey,

ik wil graag net zoals hier, gebruik maken van aan de zijkanten een menu.. waardoor er ook gewoon externe pagina's kan laden. Maar dat wel het forum blijft ook.

Maar ik vraag me af hoe ik dit moet doen, heb op google gezocht maar kan geen tutorial of iets dergelijks vinden.

Groetjes,
    Jan

• In phpBB3 is het lastig zoiets zelf te doen, maar er zijn genoeg mods die wellicht je aandacht verdienen. Vroeger gebruikte CP ook phpBB3, in combinatie met een portal modificatie: http://www.phpbb3portal.com/. Kijk daar eens naar.

Voor de rest kan je op diverse modsites/phpbb.com genoeg vinden, lijkt mij.

Als je geen portalmod wilt gebruiken, kan je het natuurlijk altijd zelf nog proberen. Dan moet je simpelweg je template bestanden aanpassen. Je kunt in de templatebestanden van phpBB standaard geen PHP gebruiken, maar door een instelling om te zetten binnen het ACP en in je templates {PHP} en {ENDPHP} te gebruiken, is het wel mogelijk.

• Citaat van Lodewijk

In phpBB3 is het lastig zoiets zelf te doen, maar er zijn genoeg mods die wellicht je aandacht verdienen. Vroeger gebruikte CP ook phpBB3, in combinatie met een portal modificatie: http://www.phpbb3portal.com/. Kijk daar eens naar.

Voor de rest kan je op diverse modsites/phpbb.com genoeg vinden, lijkt mij.

Als je geen portalmod wilt gebruiken, kan je het natuurlijk altijd zelf nog proberen. Dan moet je simpelweg je template bestanden aanpassen. Je kunt in de templatebestanden van phpBB standaard geen PHP gebruiken, maar door een instelling om te zetten binnen het ACP en in je templates {PHP} en {ENDPHP} te gebruiken, is het wel mogelijk.

Hartstikke bedankt voor je reactie, ik ga even kijken. Ik hoop dat ik het ge?nstalleerd krijg :p

Edit: Is er iemand die mij kan helpen, ik heb nu namelijk alle bestanden juist geupload. Ik heb alleen wat problemen met de installatie. Aangezien er een aantal bestanden gewijzigd moeten worden met code's etc. En ik hier nog niet helemaal in thuis ben.

Groetjes,
    Jan

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!