Eey,
ik heb gewoon eens n leuk vraagje wie hier allmaal speelt counter strike source?
mvg,
Eey,
ik heb gewoon eens n leuk vraagje wie hier allmaal speelt counter strike source?
mvg,
Ik speelde het maar moest me pc backuppen ,
Dus heb hem niet meer, en heb valve al gecontracteerd maar krijg niks terug
In Turkije speel ik veel xD
Ik speel Cs 1.6 Steam
Mvg
ik heb t gespeeld, tijdens lesuren xD
@deathkill
Ik inderdaad ook zaten we in een groot computer lokaal, allemaal tegen elkaar te CS'en Was zo mooi he en als docent kwam gewoon verbergen, en dan weer openen :p
Mooie tijden waren dat, maar is nu geblokkeerd
ah heerlijk die tijd dat wij met z'n 10 bij mij thuis heel de nacht waren aan het CS en LAN. Ik vind CS1.6 leuker als CSS want daar ben ik tenminste goed in (xD)
mn leraar kon altijd zien wat we deden via lanschool, maar die zetten we altijd uit
en aangezien ik de porten kan unblocken (h)
CS 1.8, op usb stickje voor op school.
Geen steam gezeik ^^, en gelukkig kunnen die krik pc's het nog aan.
lol gewoon pacsteam downloaden op school lekker op alle pc's CS
wat is pacsteam?
Zelf speel ik CSS ;p
pff als je dat niet weet :p Pacsteam is een progje dat je ipv steam installeert en dan kan je alle spellen gratis spelen. Gewoon inloggen in installeren maar ..
Citaat van stanpff als je dat niet weet :p Pacsteam is een progje dat je ipv steam installeert en dan kan je alle spellen gratis spelen. Gewoon inloggen in installeren maar ..
1, niet zeuren pacsteam is onbekend
2, het is waardeloos maar een handje vol spellen werkt uberhaupt
3, je moet een aparte account ervoor hebben want ze bannen je best snel
4, inloggen en installeren niet helemaal waar.
Het gaat hier over Counter strike, niet over hoe men illegaal spellen kan spelen!
Op school vrij vaak
Citaat van Laeresh
1, niet zeuren pacsteam is onbekend
2, het is waardeloos maar een handje vol spellen werkt uberhaupt
3, je moet een aparte account ervoor hebben want ze bannen je best snel
4, inloggen en installeren niet helemaal waar.
1 het was sarcastisch
2.3&4 ik speel hier op mijn laptop al bijna 2 jaar met pacsteam dus als het bij jou waardeloos is (waarschijnlijk omdat je niet de goede hebt) moet je niet zeggen dat het helemaal niet werk. Anders was het ook niet ongeveer 6 miljoen keer gedownload.(xD)
Ik vind cs totaal niks, graphics zijn niet echt heel erg mooi en ik vind de engine ook beetje saai om et spelen.
Ih hou het liever op spellen zoals call of duty of medal of honor.
Op school speel ik overigens wel counterstrike maar dan portable
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!