Oeps, ik heb er ook overheen gelezen... ben iets teveel in de C# sfeer bezig merk ik... Lukt het?
Moord Systeem
- RiiCk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ja hoor;) ik heb hem zo precies neer gezet en heb het nog zo gemaakt dat je ook bij je bericht ziet wat je hebt gestolen enzo. het werkt perfect:)
hartstikke bedankt Jannick!
-
Mooi zo! Nog succes met je verdere project
-
jannick een tip dat gedeelte van jou is niet goed;)
qua berekening wel maar nu mak je voor de 2x een rand getal tussen de 25% en 75% en die krijg je nooit gelijk aan de rand getal van het gedeelte wat er bij komt;)
dus maak eerst een globale berekening van de % en ga daar verder de aftrek gedeelte en optel gedeelte maken -
Jannick dit kan altijd gebeuren he, maar als je die error krijgt moet een webmaster wel weten wat de fout was. Is uw schuld niet, beetje onoplettendheid:p
-
Nou, van iets dubbel declareren gaat niemand dood, desnoods plof je het bij elkaar, dezelfde methoden, het maakt volgens mij geen bal uit...
-
Is ook niet Jannick zijn schuld ik wou gewoon wat te snel omdat de moord nou offline stond en ik las er dus helemaal verkeerd over heen.
Groetjes
-
eigenlijk wel jannick want bij het geld optellen haal je een rand % op en bij aftrekke ook een rand % en die is vaak niet gelijk aan de andere % dus gaat er meer af dan dat aanvaller krijgt
Want dan ken je hebbe er gaat 5000 bij en er gaat bij de ander 3400 af en dat moet je niet hebben -
Even voor de duidelijkheid?
Is mijn script nu fout ja of nee?Groetjes
-
Tegen ajor-crime, je hebt grote (!) problemen.
-
@Ferhat Uitleg alsjeblieft, anders ben je nogal onzinnig bezig.
Je script kan fout zijn. Ik zal een nieuwe versie maken die ik zo post
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.10.09 17:57:04:PHP$geldbedrag = $verdediger->bank; $eenderde = $geldbedrag /4; $uitkomst = round(rand(($eenderde), ($eenderde*3))); $restbedrag = $geldbedrag - $uitkomst; mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`='$restbedrag' WHERE `login`='$naam'"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+'$uitkomst' WHERE `login`='$data->login'"); echo "Geldbedrag was: " . $geldbedrag . ", waarvan je " . $uitkomst . " hebt gekregen en er " . $restbedrag . " over is gebleven.";
Even testen of die bedragen kloppen. Je hoeft dus alleen de querys aan te passen die hierboven staan. De rest is nog goed -
Nou ja, ik wil de pret van K.Rens niet bederven :). Hij weet het wel.
-
Layout stuff?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!