Laat maar mensen heb het al verwijderd ik weet niet of ik de rechten ervoor heb dacht ik doe eens wat voor de medemens gaan julie gelijk zeuren om de rchten ik heb er ook niet voor betaald dus weet niet of er rechten opzitten
HTML leren
- Melvin
- Closed
-
-
-
Heb je de rechten ervoor om dat te verspreiden en/of te herpubliceren?
Edit: Er zit ook een deel Java, PHP en JavaScript in...
-
weet ik veel
wij hebben het ook allemaal gehad zonder dat we ervoor hebben betaald
-
Op elk bestand rust auteursrecht, dus ik denk dat je er beter aan doet om deze bestanden te verwijderen... Just in case
Wij hebben ook een boek van 700+ bladzijden over C#, en een complete XP sessie met geinstalleerde software, en hebben nog niks betaald. Word aan het einde van het jaar (of in het midden) in rekening gebracht
-
ja maar dit was officeel een engels boek een leraar van me school heeft hem helemaal vertaald en aangepast zodat wij het konden leren
-
Dan liggen de rechten dus bij jou leerkracht?
-
Dan rust er nog altijd auteursrecht op, het originele recht blijft van kracht, als ik me niet vergis. Ik zou voorzichtig zijn hier mee
-
ja zal het morgen wel vragen
maar ja het interesseert hem toch weinig dus tot dan zet ik hem hier niet neer ook al heeft iedere leerling een eigen school site met dat boek erop
-
Het is gewoon simpel: Op elk document rust auteursrecht. Als je leraar het vertaald heeft, heeft hij er alsnog geen rechten op, tenzij hij ervoor toestemming had.
-
dan had hij ook geen recht op het vertalen maarja denk doe ook eens wat voor de mensen die wat willen leren
-
In zo´n geval zijn er zat andere plekken te vinden, veelal ook legaal. Goed dat je zoiets probeert, begrijp me niet verkeerd he
-
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!