he altijd 2 kanten menu vond ik niks dus ben wat anders gekomen. Ik weet het hij is plain maar dat vind ik het mooie aan deze layout.
Rating: 0/20
Comments:
he altijd 2 kanten menu vond ik niks dus ben wat anders gekomen. Ik weet het hij is plain maar dat vind ik het mooie aan deze layout.
Rating: 0/20
Comments:
Mooi, dus hierbij een 15 op 20. Gebruik een bg, wat zoveel wit doet wel pijn aan men ogen en zou ik wegklikken. Voor de rest, u menu's verbeteren, met een mouse over bijvoorbeeld.
7/10, probeer wat meer effecten te gebruiken die zwarte vlakke zien er nu wat saai uit vind ik.
achtergrond verandert:
dit is beter ja
Ik zou de balkjes veranderen. En de menu's mogen wel iets anders. Dit is te basic.
hij is beter dan de vorige maar proberen de menu's ook nog een beetje op te leuken
ik wil hem juist clean houden
Hij is beter dan de eerste versie, nu doen mijn ogen niet zo pijn.
Maar verder is het gewoon een zwarte layout met weinig kleur
:cheer:
Dat zeg ik ik wou hem zo clean mogelijk houden
Op het eerste gezicht ziet het er allemaal netjes en gelikt uit. Het is overzichtelijk en makkelijk om diverse dingen te vinden.
Persoonlijk vind ik de kop-afbeelding vrij groot in het beeld en te statisch. Daar kan je wellicht wat leuks meedoen, wat meer afbeeldingen eromheen zonder dat het het simpele effect verliest.
Daarnaast is het allemaal wat groot en kleurloos van opzet, of was dat de bedoeling? Ik zou wat meer kleur toevoegen. Rood en groen passen bij de huidige opzet, maar niet in combinatie met elkaar Dan wordt het meer een kerstthema..
Mijn huidige cijfer is een 7 op de 10, dus een 14 op de 20.
Rating: 15/20
Comments: Zeer mooie layout, alleen alles is zo "rond" in de layout, misschien met wat varriatie werken.
kan iemand hem slicen voor mij :+?
ik helaas niet
Kan je eens proberen de witte kopjes een beetje donker rood te maken? leek mij wel mooi staan
Grtz
Lars
nee dan krijg je 3 kleuren waarvan 2 er niet bij elkaar staan
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!