Mijn excuses aan iedereen.

• Hallo allemaal,

Recentelijk zijn er hier veel dingen gebeurd, die onder andere door mij veroorzaakt zijn. Ik probeer nu geen ellenlang verhaal te bouwen, maar ik zal het zo kort mogelijk houden.
    Om meteen met de deur in huis te vallen, zal ik de inleiding dit keer overslaan.

Ten eerste mijn excuses voor mijn onfatsoenlijk en uitermate kinderachtige gedrag hier toen ik nog lid was op ID nr 47. Ik maakte van een mug een olifant, laat ik me daar nog stil over houden. Het was gewoon super overdreven.

Verder had CP een aantal dagen geleden last van een spammer, en ja, dat was ik. Ik heb nu eenmaal de slechte eigenschap een bug tot aan het uiterste te misbruiken en ook dat is een aandachtspuntje, vooral als ik een onenigheid heb met iemand.

Later die dag kreeg deze website last van een Ddos attack, maar daar was ik niet bij betrokken! (Velen verdenken mij hier wel van. Laat me nogmaals herhalen dat ik totaal niet kan hacken!) Waarschijnlijk waren het een paar meelopers hier. Ik weet er verder ook niet veel vanaf.

Ik heb CP gevolgd, en gemerkt dat sommige mensen hier de Edge-acties leuk schijnen te vinden en het na gaan doen. Weerhoud je alsjeblieft van dat gedrag! Spammen is nergens voor nodig!

De kern van het verhaal is dus dat ik vooral aan K.Rens en Dein, maar ook aan de rest van de leden mijn excuses aanbied.

Als dit topic gelezen is door in elk geval K.Rens, kan hij gewoon gesloten worden. Ja, misschien is het ook niet zo'n slim idee hier een topic over aan te maken, maar ik heb hier mijn eigen redenen voor.

Ook heb ik een aantal dagen geleden het recht van CP afgenomen scripts van Criminolz te mogen publiceren, maar dit is bij deze ook gewoon ingetrokken en gaat geen gevolgen hebben verder.

Ik hoop dat er begrip is voor deze actie.

Groetjes,
    Richard.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je excuses had je ook al beter veel eerder kunnen doen, die bugs misbruiken was even teveel (ik wist ook wel dat je erachter zat, was te verdacht!)

Dat je nu excuses komt aanbieden kan ik mee leven, -zand erover-
    maar vergeten is iets anders.

• Excuses aanvaard, maar dit neemt niet weg dat je me veel tijd gekost hebt en onze server nodeloos hebt belast.

Indien je naam toevallig Alex zou zijn, dan ben je wat mij betreft genoeg gestraft, de server/hosting van Alex werd immers afgesloten.
    Verder zullen de gemaakte kosten door ons, moeten worden vergoed, maar daar krijgt Alex vanzelf nog wel de nodige meldingen van.

Welkom terug.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!