Windows vs Mac.

• KAN HET TOPIC AUB GESLOTEN WORDEN IEDEREEN HIER HEEFT ZIJN EIGEN MENING!!!!!
    DE EEN IS LINUX/UBUNTU
    DE ANDERE MICROSOFT(WINDOWS)
    DE LAATSTE IS VOOR MAC!
    :slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • jah maar het is een EINDELOZE discussie en meestal heeft een discussie uiteindelijk een winnaar en hier gaan noch de windows fanboys noch de mac fanboys noch de linux/ubntu fanboys toegeven!

• Citaat van Laeresh

Te duur, de Mac computers ja, maar je kan ook de x86 versie nemen.
    ( Mensen lopen daarover te klagen, maar hij werkt gewoon uitstekend, argument is dat het mischien trager is dan apple computers, maar dat komt omdat die computers zelf gewoon beter zijn ).
    Geen rechtermuisknop, wth mac was de eerste OS met grafische omgeving en rechtermuisknop.
    Geen games, laat me niet lachen.
    unreal tournament, de sims, wow, etc hebben allemaal native mac installers.

Ik zeg dit niet he, maar dat zijn meestal de argumenten dat je tegenkomt in zulke discussies.

• Citaat van MrCool

Ik zeg dit niet he, maar dat zijn meestal de argumenten dat je tegenkomt in zulke discussies.

Ik ondersteunde je er ook bij ;).

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• topic sluiten aub!!!!!!!!!!, dit is eindloos tot de dood!:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:

• Maar wees geen fanboy.
    Dat is het nadeel van windows, ze hebben amper iets anders dan fanboys.
    en ze zeggen allemaal windows the best.
    Maar waarom kunnen ze je niet vertellen;).
    Ik ben niet anti windows ofzo, gebruik hetzelf op een pc ( moet toch soulstorm kunnen spelen he )
    Maar ik heb gewoon een hekel aan fanboys.
    Windows is niet persee slecht, in tegendeel, helaas is linux en mac gewoon beter.
    Dit is wat velen gewoon niet kunnen of willen begrijpen.

Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Je brengt het argument volgens mij verkeerd, want er klopt nu niet veel van.
    Ik denk eerder dat je bedoeld dat het aanbod van gratis en betrouwbare software in tegenstelling van windows veel slechter is dan het aanbod van betrouwbare software op ubuntu.
    Do tell when i'm wrong in deze verwoording van je statement;)

• Als je verstand van verschillende os hebt, kun je vele voor- en nadelen noemen.

Mac heeft net zo goed zijn nadelen, bijvoorbeeld dat er bijna nooit een goede grafische kaart in zit voor games.

Windows heeft daarintegen wel goede kaarten, integendeel heeft het dus weer wel last van virussen en spiware.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!