verkeerd getyptXD ik bedoelde:
mac is slechter als ubuntu vind ik!
Windows vs Mac.
- Cass
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
inderdaad Obama I(L)WINDOWS(95/98, XP, vista, 7)
-
Wannabee bush, je hebt nog geen enkel argument meegegeven, dus of wees stil en verpest de economische crisis verder of doe zinnig en onderbouw je statement.
-
Hier zitten een stel anti slimmerds, Dos was de eerste besturings systeem van windows(als ik t goed heb). Bill Gates heeft eerst samengewerkt met de eigenaar apple, maar heeft toen ook de bronnen gestolen, en sowieso is mac geen basis van BSD. want mac was r als eerst. Bill gates is bovendien goed in handelen en zegt ook van als je dit niet doet, dan maken we je bedrijf kapot!
-
uhm deathkill, ze zeggen dat hij de muis heeft gestolen wat overigens niet klopt aangezien microsoft's muis 2 knoppen had;)
QDOS was het eerst dat was overgkocht van een ander bedrijf die hun hebben verbeterd zodat hij werkte op een pc het werd gebruikt voor mechanische computers de QDOS, na verbteringen ook voor de 1e pc van IBM! later volgde MS-DOS(Microsoft-desktop operating system) die werd veelal gebruikt in windows 95/98!
-
Laten we het er gewoon op houden dat iedereen een eigen mening heeft, en dat dit zorgt voor een eindeloze discussie die gewoon flamewars en spammers aantrekt (zoals de Obama guy!)
-
ik ben niet uitgeluld, heb wel wat beters te doen, mac is op bijna alle fronten beter. zelf draai ik linux, en das ook wel goed, ik draai sowieso altijd windows r bij
-
Deathkill, hij had het over zijn eigen, dat hij is uitgeluld (want hij heeft 3 uurtjes bedenktijd nodig voor zijn spamgedrag, net lid en al zoveel spammen!)
-
idd, maar kan je wel ontopic gaan(A)
-
Mac heeft wel een klein minpunt in de beschikbaarheid van software.
Ik weet niet of mac ook gewoon kan compilen ( zoals in linux ) anders ben je best wel afhankelijk van een stricte set van programma's.
Verder heeft het wel weer het pluspunt dat het een stuk sneller is dmv het gebruik van het geheugen.
Mac gaat veel efficienter om met RAM dan windows, vergelijk ram als een boekenplak, waarals mac elk boek netjes tegemekaar aanzet, windows er vanalles inflikkerd, en heb dan weigerd op te ruimen ;).
dan snap je wel wie het meeste erin kan hebben en het snelste iets gevonden zal hebben. -
Laeresh, ik ben het echt niet eens over de beschikbaarheid aan software.
Er is genoeg software voor mac beschikbaar, zoals al gezegd, voor de meeste windows programma's is er een alternatief.Het leuke aan mac programma's is wel dat alles gewoon past in de omgeving, dus elke app heeft iets of wat dezelfde layout.
En het doet precies wat je verwacht. -
voor ubuntu is alles opensource
-
Citaat van MrCool
Laeresh, ik ben het echt niet eens over de beschikbaarheid aan software.
Er is genoeg software voor mac beschikbaar, zoals al gezegd, voor de meeste windows programma's is er een alternatief.Het leuke aan mac programma's is wel dat alles gewoon past in de omgeving, dus elke app heeft iets of wat dezelfde layout.
En het doet precies wat je verwacht.
Dan neem ik wat ik zei terug, ( kom zelf opzich nooit tegen dus wist het niet ). -
Cleaning van dit topic wegens een paar vage mensen die kwamen spammen!
-
Daar ben ik het absoluut niet mee eens,
Zowel Linux als Mac als Windows zijn veel beter dan topic, dat valt niet te herstellen met al die virussen en spam en bots.
Topic faalt episch omdat het geen enkele beveiliging heeft, in tegenstelling tot de unix systemen.
Ook keert hetzelfde virus continue terug, dat vrijwel vaak uit de verenigde staten komt maar ook 1 keer uit lord of the rings.[offtopic] Dein,
Mag natuurlijk niet alleen een offtopic reactie doen dus heb ik het er maar het ontopicste van gemaakt wat ik kon (xD)[/offtopic] -
De programma's die op een mac de windows programma's vervangen zijn vaak echte bagger. Kijk naar openoffice.
-
En open office is de enige die Microsoft Office vervangt?
Tevens werkt openoffice ook op windows en daar is het ook "bagger".iWorks is van Apple, dus speciaal gemaakt voor mac, en deze werkt perfect als vervanger voor MS Office
-
-
en openoffice is opensource, ms office niet, en ik werk liever met ms office omdat ik daar alle functies ken:D
-
Lol, open source is zowieso noob, neem gewoon een betaald, dan heb je garantie van geen virussen, en dat alles werkt, gratis updates.
Ik heb btw. al Office 2009 hier op staan, dus dat is zeker nice
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!