hyperlink

  • Hallo.


    Ben net begonnen met informatica maar heb nog niet zo veel verstand van php.


    Hier mijn code:


    Al die opleidingen TI,IDM bla bla daar wil ik een hyperlink van maken.
    Dus op het moment dat iemand daar op klik ga je naar een andere pagina.


    KAn iemand helpen hoe dat moet?


    Bedankt voor de moeite!:$


    Dein edit: Verkeerde onderwerp gepost, dit hoort meer thuis in de HTML sectie. Let hier in het vervolg aub. even op!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik raad je aan om wat basis html te leren Quinten, kan altijd van pas komen!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.10.09 15:53:41:

    Citaat van Db-maffia

    <a href="paginanaam.php">Home


    ?


    Sluit de tag ook even af anders leert hij het verkeerd ;)

  • Dat hoeft helemaal niet in php,


    PHP
    <a href="http://www.2url.nl">
    Home&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;I&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; TI &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; IDM &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; BI &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; VIA &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;IVIT 
    </a>


    En als je het in php wilt houden, je hebt de echo niet goed...
    moet zijn:


    PHP
    <?php
    echo "<a href="">Home&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;I&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; TI &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; IDM &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; BI &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; VIA &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;IVIT</a>";
    ?>
  • Cas Als je "" wilt gebruiken terwijl hij in de echo staat, zou ik voor elke " een \ zeggen, dus \"\", anders ziet hij het verkeerd.


    @Quinten, ik zou ook even <body> etc gebruiken... Nu heb je een lege pagina, alles is afgesloten en dan wil je nog wat weergeven. Het kan wel, maar is sterk af te raden :) Succes!

  • Ok,


    Maar hoe moet ik het precies toepassen zoals mijn script er nu voor staat??

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.10.09 17:15:31:
    Hallo,


    Voor zover ik weet doet die het nu goed,alleen staat er een grote blauwe lijn onder alle opleidingen.


    Zou die lange lijn weg kunnen,of alleen onder de opleidingen kunnen?


  • @ Quinten,


    Je hebt het nu al aweer verkeerd geleerd, dankzij Db-maffia..




    netter kan je het maken door de nbsp;'s weg te halen en CSS te gebruiken. Maar dat leer je wel als je met html verder wilt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!