wat te doen?

• Citaat van crimepatrol

ik had je het wel aangeboden en jij zij dat je geen inresse had.... :@

Jij hebt helemaal nism aangeboden, je hebt gezegd dat je wel een donatie wou doen. Ik heb toen gezegd kijk zelf maar wat je doet;).

Dus kerel zoek het zelf maar uit, het gaat mij niet om het geld. Laat in ieder geval bij de mensen bekend zijn dat jij niet de vertrouwelijkste persoon bent. Beetje achter hun mensen de rug om lullen. Als je hier verbannen bent en de cookies verwijderd kan je alles weer lezen;)

[offtopic]Net zoals dat iedereen van Criminalspoint ze moeder mogt gaan neuken, omdat ze je niet wilden helpen.. Of weet je dat ook al niet meer...[/offtopic]

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ... ik had het gevraagd en jij hoefde het niet en dan moet je niet in eens mij zwart lopen maken van dat ik niet te vertrouwen ben want dat ben ik wel....;)

• [offtopic]Wat een onzin
    @ Alweeronzin/alexruter/alle andere dubbele accounts:
    Heb je hier nou voor een nieuw account gemaakt?
    Doe niet zo zielig spreek dit verder met hem af en ga niet zijn naam onderzeiken.
    [/offtopic]

Ik kan wel een portfolio layout voor je maken dit zal wanneer je het laagste pakket neemt 25 euro kosten.
    Van deze 25 euro gaat wel nog 5 euro Cp korting af!
    Dus voor 20 euro heb ik voor jou een mooi portfolio layoutje!

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Gunpower,

Ik maak niemand zwart ik leg de feinten op tafel. Alleen de mensen van CP kunnen dat niet begrijpen. Geloof me K. rens doet wel alsof CP goed loopt. Maar achetr de schermen (Naja, laat dat maar buiten wegen ik weet genoeg!)

En crimepatrol. Succes met het ontkennen, ik weet dat je die vieze naaier bent en dat je nu maar is op je woorden gepakt mag worden. Je hebt genoeg mensen hier afgezeken, maar als ze een reactie geven doe je poeslief en aardig tegen ze. Vertel het ze dan wat je mij vertelde... O Nee daar ben je te laf voor hea...

Naja, succes met je wallie.!

Ik zal crimepatrol.be weer even innen;) door alle gegevens weer op te vragen. Jammer dat je zo deed;)

Winkaartjes.nl neem ik ook weer terug;)

• Citaat van crimepatrol

jezig zieleg mannetje...

Ik geef jou iets gratis daar verwacht ik respect voor terug. En uit dit topic blijkt dat ik geen respect krijg. Dus ik toon ook gene respect meer, en neem de dingen die ik je gaf weer terug! ;)

• Hij heeft nergens gezegd dat ie geen respect voor jou toont.
    Jij wilt alleen iets hebben zeg dat dan maar niet dat ie geen respect toont.
    Nog een keer:

PHP
    </offtopic>
    <ontopic>

• @Crimepatrol, dat is leuk voor je maar laten we nu maar ontopic gaan. En over je wallie: Zoals meerdere zeggen doe er wat nuttigs mee, koop iets als je wat nodig hebt en als je er niets mee kunt leg hem aan de kant en voordat je het weet zie je iets waarvoor je een wallie nodig hebt en dan kun je hem alsnog uitbesteden.

• Citaat van crimepatrol

oke [offtopic]hij bedrijgt me nu op msn dat hij me gaat opzoeken in het weekend en me gaat slaan (xD)[/offtopic]

Waarom ben ik niet verbaasd over dat er weer problemen zijn waar jij bij betrokken bent.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Als je je echt zorgen maak Crimepatrol dan kun je hem aanklagen maar volgens mij is het niet zo erg hoor: Blaffende honden bijten niet!

Volgens mij zorgt dit topic alleen voor offtopic reacties dus misschien handig om te posten wat je wilt:
    Ben je er over uit of heb je nog graag idee"en van anderen.
    Als je dit duidelijk beschrijft zullen er minder offtopic reacties volgen.

• Dit leidt nergens naartoe! TS blijft zelf offtopic gaan, dus waarom zou ik dit nog open laten?
    Dit is trouwens geen duidelijke titel, en in de regels staat dat zo'n topics ook onmiddellijk kunnen gesloten worden , zonder pardon!

:slotje:

[offtopic]Alex R. doe niet zo onnozel van dan pak ik crimepatrol terug, want ik heb wel meerdere reden om die eigenlijk terug te nemen dan jij! (ik weet wel dat je dit leest!)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!