hey ik heb laats een wallie 10 gehad maar ik weet niet wat ik er mee meot doen en weg gooien vindt ik ook heel erg zonde weten jullie meschien wat ik er mee kan doen en ik geef hem niet gratis weg.
en geen afkraak berichten..
m.v.g joshua smits.
hey ik heb laats een wallie 10 gehad maar ik weet niet wat ik er mee meot doen en weg gooien vindt ik ook heel erg zonde weten jullie meschien wat ik er mee kan doen en ik geef hem niet gratis weg.
en geen afkraak berichten..
m.v.g joshua smits.
Mischien geven aan diegeen die jou crimepatrol gegeven heeft.
Doe je ook is een keertje wat goeds terug
beste laeresh,
ik heb hem toen des tijds 10 euro aangeboden met wallie en toen had hij geeen intressen.
kijk eens op wallie.nl daar kun je heel wat websites vinden waar je wallie kunt gebruiken.
ja maar ik speel geen spellen meer. ik focus me eigenlijk nu alleen op scripten, designen, en sites beheren.
Je kan via dimoweb.com je wallie kaart ook laten uitbetalen.
Dan krijg je dat geld terug op je rekening.
Het enige nadeel is de kosten die wallie hierbij aanrekent.
Gooi het gewoon weg;)
ja maar wat is de min om uit te kunnen betallen
als je mollie hebt ofzo gebruik het dan bij dat gewoon naar je zelf betalen dan verdien je gewoon geld
Ik kan het goed gebruiken voor een betaling..
laat iets van een script voor je maken ofzo? en betaal diegene met wallie?:p
swatcrime zie pb
Ik wil hem wel;)
Misschien moet je maar even wachten tot je iets nodig hebt ergens en hem dan gebruiken dan nu overhaaste wegdoen!
[offtopic] hij staat toch niet in de fik ofzo?[/offtopic]
ik zit nu eventjes op een website te kijken waar je scripts , layouts enzo kan kopen met je wallie miss koop ik daar iets
Je topic titel had je trouwens beter kunnen veranderen in iets van:
Wallie? en nu? ofzo want deze titel is zo standaard:S
heeft iemand meschien nog een mooie portofolio layout liggen stuur even een pb:)
Ik vindt dit wel erg zielig van je...
Citaat van crimepatrolbeste laeresh,
ik heb hem toen des tijds 10 euro aangeboden met wallie en toen had hij geeen intressen.
Ik heb nooit tegen jou gezegd dat ik geen interesse had, je hebt het nog nooit aangeboden!!. Daarnaast had je wel belooft een donatie te maken, wat je naderhand nooit hebt gedaan. Wel jammer dat je zoveel moet liegen tegen iedereen.
Ondanks dat ik hier verbannen ben, zal ik er altijd weer op komen!
En vooral met mensen zoals jij wordt ik spuugzat, wees eerlijk.!
Voor diegene die het willen weten ik ben Alex Ruter!!
Voor de duidelijkheid het gaat me niet om die 10 euro, maar om hoe focking erg mensen kunnen liegen!!.
ik had je het wel aangeboden en jij zij dat je geen inresse had.... :@
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!