treurig die gast is zelf treugig en swatcrime het is gelukt!!!
http://crime-ware.nl/shop/index.php
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
Is die site nu online ... omg allengeluk had ik een hoop screenshots gemaakt ;). Owned!
-
[offtopic]U Bent Verbannen. Kijk over 1 uur op de homepagina waarom je bent verbannen.
Reden: Ga weg Man je spamt te veel..... [/offtopic] rofl?:P
-
die gozer is betrouwbaar, heb zn script werk gezien, en top ook! logich dat ie ze verkoopt, wat zou ieder ander hier zeggen als ie alles zelf heeft unbugged, logisch dat ie boos word! @swatcrime, hoe kom je er bij om die site te boycotten? als we nou eens met zn allen jou site gaan boycotten, geloof me, t niveau van scripten is hoger dan waar jij over kan dromen
-
WIE SWATCRIME is Wraak aan het nemen op me omdat hij heeft verloren met een Zaak heeft verloren!
-
-
@deathkill
Dan eisen wij minimaal bewijs van een online demo.
Ik kan je verzekeren dat lang niet alle bugs eruit zijn gehaald.Voorbeeld:
Al-Pacino, ik ken de oude eigenaren en die gaven al aan dat de source 1 grote bug was.
Lijkt mij vrij onmogelijk dit even in je eentje op te lossen.
En dat hij zo mooi kan scripten is bullshit, iedere idioot maakt fouten.
Niks is veilig en/of bugloos dus ga maar een ander schommeltje zoeken voordat je iemand beschermt. -
ik wil een stukje code zien van de config.php van al pacino + een online bewijs. want jij eist dingen dan mag ik wel wat zien;)
-
Geen Gedoende meer.
site is offlien nou goed? als dit door gaat dan neem ik stappen op Criminalspoint en Swatcrime.be
-
Succes eeyk met welk verhaal ga je naar een rechter toe?
Ze pesten me en willen mijn website offline?
Ga trouwens alsjeblieft eens aan je Nederlands werken, dit is momenteel waardeloos.
-
wat voor soort stappen? maar je geeft nu dus toe dat je zelf fout zit? ja anders kun je rustig stukje script posten hoor als het toch allemaal herscript is door jou? ik zie het probleem anders niet?
-
Citaat van Superior
@deathkill
Dan eisen wij minimaal bewijs van een online demo.
Ik kan je verzekeren dat lang niet alle bugs eruit zijn gehaald.Voorbeeld:
Al-Pacino, ik ken de oude eigenaren en die gaven al aan dat de source 1 grote bug was.
Lijkt mij vrij onmogelijk dit even in je eentje op te lossen.
En dat hij zo mooi kan scripten is bullshit, iedere idioot maakt fouten.
Niks is veilig en/of bugloos dus ga maar een ander schommeltje zoeken voordat je iemand beschermt.CDA man is weer aanwezig, helaas heeft ie geen back-ups, die stonden namelijk online
-
Geen. Em stop dit gedonder nou maar.
want er word nu op me site gedonderd terwijl die shop al offline is!. -
CP zou eens met een IP systeem per registratie moeten gaan werken.
Dat je maar 1x met een IP kan registreren, zodat als die verbannen is die ook niet meer terugkomt.Want dit is ontzettend irritant.
Zou iemand mischien die bloedbad, kelly, eeyk, fagged(zo zal die zichzelf hierna vast noemen^^) ff whois'en, kan ik IP direct bannen op al me sites en systemen zodat ik er iig geen last van heb. -
Nu pas haal je de boel offline, als iedereen al een klacht heeft ingediend...
O ja, probeer maar CP aan te klagen, ver ga je niet komen ,aangezien CP zelf niet verantwoordelijk is voor wat de gebruikers posten.. dus dat is al zever!
Verder is er nog steeds geen enig ding bewezen, en dat is dus bewijs dat jullie weer zeveren tot en met..
-
-
Citaat van Laeresh
CP zou eens met een IP systeem per registratie moeten gaan werken.
Dat je maar 1x met een IP kan registreren, zodat als die verbannen is die ook niet meer terugkomt.Want dit is ontzettend irritant.
Zou iemand mischien die bloedbad, kelly, eeyk, fagged(zo zal die zichzelf hierna vast noemen^^) ff whois'en, kan ik IP direct bannen op al me sites en systemen zodat ik er iig geen last van heb.
fagged ook echt xD -
"offline Wegen Treurige zaken" zie ik momenteel staan op deze website...
Wat willen jullie? De topicstarter zijn doel was duidelijk:
Ik wil deze site offline.Dit is dus gelukt. Waar zeiken jullie dan over? :p
Heb mailtje gestuurt naar mod, dit mag dicht
:slotje: -
Yup, en eeyk je moet je niet voordoen als iemand anders.
Of wil je het nog steeds volhouden dat jij niet bloedbad bentwant je schrijft juist hetzelfde en ook vol met spelfouten!
Dus get a life!
-
Long live invite only systemen, zodat deze mensen geweerd kunnen worden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!