Layout LH Media

• ik ben aan de slag gegaan voor een nieuwe layout voor mijn portfolio. maar nu loop ik vast wat te doen met mijn content? hier kunnen jullie zien wat ik heb:

stap 1.
    http://img21.imageshack.us/img21/2939/previewks.png

stap 2. (iets vergroot + header iets mooier gemaakt)
    http://img19.imageshack.us/img19/2571/vergroot.png

stap 3. (ik heb naar de tips geluisterd. hopelijk nog andere aanvullende tips? aanklikbaar.)
    http://img260.imageshack.us/img260/8043/nextpreview.png

stap 4. (dit is het resultaat zoals het er ong uit gaat zien.)

ik hoop dat jullie goede tips voor me hebben:D

alvast bedankt

• maak er een paar vakken in bijv dat op elke pagina een contact formulier staat ofzo?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.10.09 11:13:24:
    Mooi gemaakt net zoals de rest maak hem iets groter en mischien het menu onder de banner en dan rond niet zo recht ...

• Ik zou eventueel een donkere achtergrond nemen. Zorg dat er een beetje contrast ontstaat. Nu heb je allemaal kleuren richting rood.

Dit komt in mijn ogen een beetje saai over :)

Voor de rest TOPPIE!!!

• Hallo ,

Dit vind ik helaas geen mooie layout voor het doeleinde wat u heeft gekozen , ik vind deze layout meer een type voor een spelletjes layout .

Als u uw werk wilt laten zien d.m.v. een website en u zelf zo promoot zou ik toch een strakke website maken wat heel zakelijk overkomt.

Dit zijn gewoon wat tips , u moet het ook niet verkeerd op pakken :)

..

Bezig met een unieke source samen met Frenzo !.

Layout : 100%
    Slicing : 100%
    Outgame : 0%
    Ingame : 0%
    Code : 1%

• Eersteklas prutswerk. Gefeliciteerd.

Houd je ontwerp overzichtelijk door zo min mogelijk verschillende kleuren en brushes te gebruiken. Zet alles op een 'standaard' plek. Zo zijn veel elementen makkelijk terug te vinden!
    Bestaat je navigatie uit drie knoppen? Is dat niet sowieso een klein beetje weinig?
    Verder zijn de kleuren te 'duister' en eentonig. Dit kun je bijna om een blokkendoos voor kinderen heen plakken. Zorg voor vrolijke, maar frisse kleuren!
    Zorg ook dat je van dat gestreepte effect af komt. Ergens zoiets neerzetten is wel leuk, maar dit is allesbehalve mooi.
    Tot slot zijn de kleurverschillen tussen bepaalde elementen niet groot genoeg, waardoor de layout geen geheel lijkt te zijn. Dit lijkt met verrotte touwen aan elkaar vast geknoopt te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Denk er dus aan: Kleurverschil!

Maar afijn. Kortom: Geen mooie layout, en zit nog veel werk in om dit mooi te doen lijken.

Sterkte ermee, Lars!

• die drie button's is voorbeeld word allemaal geregeld met div enz. die blokkendoos vind ik nog wel meevallen de kleuren vond ik persoonlijk al wel vrolijk. beter dan het design wat ik nu online heb staan op http://lhmedia.nl.

• Dit moet voor jouw een ontzettende leerrijke layout geweest zijn om te ontwerpen, door met patterns te werken en met verschillende effecten. Maar het resultaat is echt afschuwelijk!

1) Afschuwelijk pijnlijke kleuren.
    2) ... ik stop gewoon met opsommen want niets is er mooi aan, enkel leerrijk ...

Ik zou zeggen begin helemaal opnieuw en werk de effecten nog wat meer uit, ga niet overal beginnen lined pattern te gebruiken maar doe ook iets zonder. Je mag nooit overdrijven!
    Maak een andere menu-indeling met bijvoorbeeld een balk en niet afzonderlijke buttons.
    Content helemaal anders maken, geen 2 losse vlakken maken, maar maak 1 groot vlak en daarin kan je werken met lossere deeltjes en die afzonderen met een effectje, bijvoorbeeld: een weinig zichtbaar lijn (er zijn heel veel mogelijkheden).

Hopelijk leer je hier wat mee ;)

Mvg, tree

• Het probleem is namelijk dat we hier met veel kleine jongetjes op CP zitten die wel van dit soort 'prulletjes' houden maar als je naar de mening van professionals gaat vragen en ouderen dan gaan die allemaal een hele andere mening hebben en dit prutswerk noemen ;)

• [offtopic]net zoals jij dus tree ;P[/offtopic]

nee, de layout oogt voor het bedrijf wat jij er mee wilt beginnen niet echt proffesioneel, je kan hem wel helemaal afkraken maar positieve punten er aan geven kan ook nooit slecht zijn in dit geval kan ik dat helaas niet echt bedenken, het is idd wel beter dan een beginnende layout maker maar de layout is niet echt prof.

Werk daar aan en volg wat tutorials.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!