Bedankt voor dit antwoord CashMoneyz.
Maffiajob.nl, is dan ook G4G, maar niet uitgebreid waarschijnlijk
Bedankt voor dit antwoord CashMoneyz.
Maffiajob.nl, is dan ook G4G, maar niet uitgebreid waarschijnlijk
[offtopic]Je vind iedereen hier maar kiddo's, maar je zit zelf ook beetje kansloos hier een zinloze discussie te voeren die nergens over gaat.
Want iedereen afkraken kun je wel goed inderdaad, kun je ook nog iets anders of ben jij zo iemand die geen vrienden heeft en hele dag kut opmerkingen gaat maken?
Tevens heb ik hier geen account voor gemaakt, aangezien mijn andere account verbannen is, dus trek niet zo snel conclusies
[/offtopic]
Denk dat dit topic beter gesloten kan worden.
Jongens, waarom dit topic sluiten, jullie zijn de 2 die blijven offtopic reageren (wat interesseert andere mensen of jij een ander account hebt!, willen jullie kinderachtig doen, doe dat in een eigen topic)! Niet normaal meer!
Sommige hadden de versie gezien, ik had maffiabaasclone in het blauw op flikkert.nl, deze moest offline wegens de layout. En ik ga niet na het verbruik van 750 direct een nieuwe lay laten maken en inbouwen. Dus ik gebruik er afentoe de php ervan.
CAs over wie heeft u het? Ik beweer dit zeker niet en ik weet wel beter dat G4G beter en eerst was, meeste is uitkomstig uit de G4G.
Maffiajob is ook G4G, gelieve mijn woorden niet te verdraaien als het kan;).
Waarom zet ik er anders een link bij van sitedeals met de eigenaar van G4G:s
Citaat van -MaikelToon Meer
Maffaibaas is g4g als je sitedeals volgt wist je dat...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.09 09:55:41:
Lul toch niet zo zwak als je er 750 aan had uitgegeven dan had je daar wel verder mee gegeaan...
little miljonair kid:sst::x
beste maikel,
heeft u misschien moeite met begrijpend lezen? aangezien ik schreef dat maffiabaas.nl uit G4G komt en banditi uit banditi. ik volg sitedeals.nl namelijk wel, ik heb een website met banditi eronder en een website met G4G eronder legaal met licentie. dus ga mij plz niet vertellen dat ik niet het verschil weet tussen beide. daarnaast stoor ik me aan je scherpe opmerkingen over alles. waarom mogen wij niet aannemen wat swatcrime zegt? 99% kans dat hij bullshit verteld maarja waarom moet jij dat hem even inwrijven? misschien verteld hij wel de waarheid.
ik hoop dat u er iets mee kan en misschien het kan verbeteren,
stan
Citaat van stanbeste maikel,
heeft u misschien moeite met begrijpend lezen? aangezien ik schreef dat maffiabaas.nl uit G4G komt en banditi uit banditi. ik volg sitedeals.nl namelijk wel, ik heb een website met banditi eronder en een website met G4G eronder legaal met licentie. dus ga mij plz niet vertellen dat ik niet het verschil weet tussen beide. daarnaast stoor ik me aan je scherpe opmerkingen over alles. waarom mogen wij niet aannemen wat swatcrime zegt? 99% kans dat hij bullshit verteld maarja waarom moet jij dat hem even inwrijven? misschien verteld hij wel de waarheid.
ik hoop dat u er iets mee kan en misschien het kan verbeteren,
stan
Beste,
Dan heb ik het verkeerd begrepen, dan had je wat interpunctie moeten gebruiken.
Volgendevraag
omdat flamen mooi is:O
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.09 09:00:03:
btw gister vond ik het nog leuk deze topic te verneuken vandaag niet meer.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!