Banditi-maffiabaas

• Citaat van Bonnano

Nou maikel, zeg ons maar eens wat jij allemaal al bereikt hebt papa

Moet ik iets berijkt hebben om dit te kunnen zeggen... in ieder geval niet iemand die doelloos hiervoor een account ga aanmaken..

• [offtopic]Je vind iedereen hier maar kiddo's, maar je zit zelf ook beetje kansloos hier een zinloze discussie te voeren die nergens over gaat.

Want iedereen afkraken kun je wel goed inderdaad, kun je ook nog iets anders of ben jij zo iemand die geen vrienden heeft en hele dag kut opmerkingen gaat maken?

Tevens heb ik hier geen account voor gemaakt, aangezien mijn andere account verbannen is, dus trek niet zo snel conclusies ;)
    [/offtopic]

Denk dat dit topic beter gesloten kan worden.

• Citaat van cri

Bonnano, ik denk toch eerder G4G ook, want maffiajob is ook in die stijl.

Maar zeker weet ik het niet

Dus jij denkt serieus dat g4g afkomstig is uit de banditi source? (xD) Jij moet nog heeel veel leren:}

G4g is een van de vele eersten, en kan dus onmogelijk uit banditi gehaald zijn!:x

• CAs over wie heeft u het? Ik beweer dit zeker niet en ik weet wel beter dat G4G beter en eerst was, meeste is uitkomstig uit de G4G.

Maffiajob is ook G4G, gelieve mijn woorden niet te verdraaien als het kan;).

Waarom zet ik er anders een link bij van sitedeals met de eigenaar van G4G:s

• beste maikel,
    heeft u misschien moeite met begrijpend lezen? aangezien ik schreef dat maffiabaas.nl uit G4G komt en banditi uit banditi. ik volg sitedeals.nl namelijk wel, ik heb een website met banditi eronder en een website met G4G eronder legaal met licentie. dus ga mij plz niet vertellen dat ik niet het verschil weet tussen beide. daarnaast stoor ik me aan je scherpe opmerkingen over alles. waarom mogen wij niet aannemen wat swatcrime zegt? 99% kans dat hij bullshit verteld maarja waarom moet jij dat hem even inwrijven? misschien verteld hij wel de waarheid.

ik hoop dat u er iets mee kan en misschien het kan verbeteren,
    stan

• Citaat van stan

beste maikel,
    heeft u misschien moeite met begrijpend lezen? aangezien ik schreef dat maffiabaas.nl uit G4G komt en banditi uit banditi. ik volg sitedeals.nl namelijk wel, ik heb een website met banditi eronder en een website met G4G eronder legaal met licentie. dus ga mij plz niet vertellen dat ik niet het verschil weet tussen beide. daarnaast stoor ik me aan je scherpe opmerkingen over alles. waarom mogen wij niet aannemen wat swatcrime zegt? 99% kans dat hij bullshit verteld maarja waarom moet jij dat hem even inwrijven? misschien verteld hij wel de waarheid.

ik hoop dat u er iets mee kan en misschien het kan verbeteren,
    stan

Beste,
    Dan heb ik het verkeerd begrepen, dan had je wat interpunctie moeten gebruiken.

Volgendevraag
    omdat flamen mooi is:O

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.09 09:00:03:
    btw gister vond ik het nog leuk deze topic te verneuken vandaag niet meer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!