Fold op Cp zit altijd men database te verwijderen (hoe weet ik niet), dus wat kan ik er aan doen?
Database
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
Je site beter beveiligen, en niet altijd een open source van het internet plukken en niets aan beveiligen...
Ik raad je aan om hem gewoon z'n gangetje te laten gaan, na een tijd zal hij wel stoppen. IP-ban geven zou ook al beter zijn :p
-
Wat kan ik als eerste doen dan? Zo kan het niet verder
-
Wij hebben dit ook meegemaakt vroeger, maar dan v??l heftiger en we hebben hem gewoon z'n gangetje laten gaan, en na enkele weken onze site offline gezet en aan de beveiliging en anderen gewerkt en sindsdien geen last meer van gehad.
Hopelijk heb je nog een recente back-up, wat ik nu ook vaak maak voor moest het nog eens voorvallen.
-
kan je bv plaatsen wat ik als eerste in config ed. kan zetten?
-
Citaat van swatcrime
kan je bv plaatsen wat ik als eerste in config ed. kan zetten?
Dit snap ik niet echt.Maar je kan bijvoorbeeld wel ergens bij je DirectAdmin uitschakelen dat er tabellen in je database verwijderd kunnen worden maar scripts die daar gebruik van maken zullen dan ook niet meer werken
-
Ik zit bij one.com dus geen directadmin
-
nja, iets heel simpels zou kunnen zijn om je URL op procent tekens te checken of op iets wat lijkt op een query want het lijkt er op dat hij mysql injectie doet of gewoon mysql escape
-
Kan je voorbeeld geven hoe ik dat "blokkeer"?
-
Nja, use google:)
http://www.google.nl/search?hl…ion+php&meta=lr%3Dlang_nl -
Er is niet 1 manier om dat te blokkeren.
Elk script moet veilig zijn.
Verder moet je ook zeker zijn dat je webhosting veilig is, want ook daarlangs kan de fout verlopen.Als je wilt kijk ik er wel naar, mijn tarief is wel 15 euro/uur.
-
Admin K.Rens: beleefd blijven aub!
-
wat r prive gebeurt moeten jullie prive laten
-
Ok, ontopic vanaf nu aub.
-
Ok fold, als het was om me effe te naaien moet dit nog altijd niet gebeure, nu zijn al men leden admins, en ik heb 50000 leden.
-
zet bij elk veld wat naar de database gaat: mysql_real_escape_string
Verder kan sql inject ook via de url maar hoe je dat beveiligd weet ik niet. -
SwatCrime die 50000 leden moet je niet overdrijven wanneer er maar 5000 opstonden
En als jij niet iedereen zou naaien en doen zou je het ook niet tegen komen
-
Wat een rare mentaliteit is dit nu weer ?
CP is geen speeltuin, hacken is nog steeds iets anders al 'kraken' cracken e.d.Leer dat nu toch eens :s, hackers zijn goed
crackers zijn é"f*/*é""/"/é/@@Wat je kan doen ? Een rechtszaak aanspannen, Fold geeft hier zelf toe dat hij iemand een opdracht ervoor gaf om in je database te klooien of iets dergelijks, en dit zijn harde bewijzen...
-
Een hosting heeft normaal altijd een IP log van elke website ;). Bewijs genoeg dus..
-
Haha, dit topic staat hier op CP, ik geef ook niet aan dat hij jou moet aangeven...
Hacker is nog steeds iets anders dan cracker, jij bent gewoon een meeloper van de media die gebruiken ook voor alles hacker ipv. cracker, script kiddie ...
Die toon bevalt mij al helemaal niet :s!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!