New voetbal manager layout!

• [offtopic]Door gezeik van een paar mensen onder andere Niels en Cas ben ik een nieuwe voetbal manager layout begonnen. Dit bewijst dat ik wel kan designen met jullie slappe lul verhaaltjes, als je nou nog durft te zeggen van dit heb je overgenomen dat heb je overgenomen zal ik eens met een mod overleggen wat we hier aan kunnen doen! Want dit is zo allemaal uit me DUIMPJE! Dus kom niet met zwakke lulverhaaltjes![/offtopic]

AUB alleen raten en tips geven!
    Geen gezeik!
    :cheer:

Ingame komt nog!

PHP
    Rate: 0/10
    Minpunten:
    Pluspunten:
    Tips:
    Waarde: €
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Rate: 9/10
    Minpunten:de menu, die heb ik laatste tijd vaker gezien(de top-menu dan)
    Pluspunten:de rest
    Tips:maak een uniek top-menu
    Waarde: kan niet goed schatten, dus n.v.t

• Rate: 7/10
    Minpunten: Simpel
    Pluspunten: Maar goed
    Tips: Probeer wat meer met je achtergrond te doen
    Waarde: ? 400,- (indien Cartoon zelf gemaakt is)

Piece of advice:
    Trek je niks aan van opmerkingen als "Dit heb ik al eens eerder gezien" of "Dit heb je niet zelf gemaakt". Als jij weet dat je het zelf gemaakt hebt, dan heb je te maken met mensen die jaloers zijn of graag indruk willen maken op anderen.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• De waarde is zeker geen 400 euro. Voor 400 euro laat ik een niet nader te noemen mediabureau een design maken plus subpagina.

Een gemiddelde designer maakt iets dergelijks voor maximaal 100 euro.

• Valt mee. Een echt design bureau zal voor 400 euro niet meer maken wat je daar ziet. Voor 1.000 euro zul je een website krijgen met java applicaties erin verwerkt en dergelijke extra's. Wat deze layout uniek maakt is zijn cartoon en uitstraling. Begin waarde zal geen 400 euro bedragen (vanzelfsprekend), maar via een veiling zal een bedrag van 400 euro niet gek zijn.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• Ik weet niet welk mediabureau jij gebruikt, maar ik kan je garanderen dat de bedragen heel wat lager liggen. In mijn geval gaat het om vrij grote mediabureaus met marktconforme prijzen. Mijn eigen designer vraagt overigens nog niet eens 50 euro voor een dergelijk design.

• Rate: 6/10
    Minpunten: kleurcombo, headertekst
    Pluspunten: cartoon(deviantart?), indeling
    Tips: Ga eens wat meer doen met je headertekst een effectje doet wonderen ;). Ook de kleurencombo vindt ik niet geslaagd, blauw is niet direct een voetbal kleur (?)
    Waarde: ? 50,- tot ? 80,-

• Dein

Kleurcombo, als ik groen doe, dan wordt het weer zo saai, als ik blauw doe vind ik het vrolijk, dus vandaar blauw met groen en grijs.

Ja ik kan wel wat met de headertekst maar wordt het dan niet weer te?
    En blauw hoeft toch ook niet perse een voetbal kleur zijn? Zoals ik al zei, als je alleen groen doet wordt het saai dan heb je maar 1 kleur.

Dus graag een reactie hier op via pb? Misschien heb ik ongelijk maarja weet niet.

• 7/10
    Minpunten: Mischien een beetje te gewoontjes. ik mis het mischien te bereiken WAUW! effect.
    Pluspunten: Een mooi afgewerkte layout erg passend bij zijn onderwerp
    Tips: voor deze layout geen. Mischien voor een volgende layout een beetje origineel te werken.

waarde:? waarom zou je de waarde willen weten voor iets voor jezelf? voor mij? ([offtopic]20 euro?[/offtopic])

MVG

Lars

• lars1134

Wat bedoel je met een beetje te gewoontjes? Hij is gewoon simpel? En ook maar beter want dan hoef je ook niet te zoeken, en minder dataverkeer dus. En ik vind het een beter effect hebben als osm ect.

Maarja, ieder zo ze smaak, ik vind het goed gelukt voor een voetbal manager layout.

En wat bedoel je met: Mischien voor een volgende layout een beetje origineel te werken.

En wat de waarde betreft: Ik vraag dat voor het geval dat het niks wordt dus ;)

• Ik ben ook bezig met een voetballayout, voor voorbeeldjes stuur je me maar een prive bericht :)

Rate: 8/10

Minpunten: Ik vind hem redelijk leeg, en er staat niet veel op en de tekst is moeilijk leesbaar/te licht. Leuke footer zou ook mooi zijn voor de copyright. De losse stukken van advertentie en statistieken zie ik ook liever nog in de content.

Pluspunten: Mooi kleurgebruik, mooie menubalk bovenaan, nice button en inputarea, leuke menu's.

Tips: Content mag misschien iets korter bij de menubalk bovenaan en de registreercontent mag misschien iets korter bij de content, donkerdere tekstkleur (donkergrijs), meer opvulling/verbreden.

Waarde: maximaal ?25 (omdat hij simpel (na) te maken is).

• tree ja klopt de tekst moet iets donkerder. nee copyright laat ik zo anders komen er teveel balken, vind hem mooi en strak zo :)

Waarom (na) te maken is?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.09 20:38:21:
    BUMP?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!