Site met links..

• Hallo,
    Ik had een idee, om een site te maken die je dan als startpagina kan instellen, en waar je dan 10 links met een afbeelding mag plaatsen, zodat je snel naar andere sites over kan schakelen.
    Die sites openen dan in nieuw Tab / Venster.
    Je kan de links altijd veranderen.
    Ik wou graag aan jullie vragen, of er behoefte aan is, en of het wat kan worden, want anders besteed ik mijn tijd aan niks.

Bedankt alvast!

Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja daar ben je erg laat mee ja elke browser heeft het al!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 11:45:10:
    Je hebt trouwens ook nog symbaloo die gebruikte ik een tijd!

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Als je het ombouwd is het opzich wel een goed idee.
    stephen, wouw ie heeft ook weer iets gejat...
    Ik zeg dat dit wel een goed idee is ondanks dat crappy browsers het ook hebben.
    Beetje mooi opfleuren wat extra features erbij.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• [offtopic] stephen:

Je hebt een Packard bell, nee ? :p[/offtopic]

ik vindt het onnodig, als ik zoeits zou doen, zou ik er een plugin voor me browser installeren, wie weet wat jij (ik bedoel nu niet jij als persoon maar als webmaster) met al die sites doet, dat in je database staan

• Die staan meestal niet in een database maar in een cookie volgens mij ;). Anders heb je wel een grote database nodig niet? :p

Het idee is goed, maar als je zoiets wilt maken moet je goed overweg kunnen met JavaScript, jQuery en AJAX , verder moet het ook mooi geschikt zijn en uiteraard een paar stijlen bevatten waaruit de gebruiker kan kiezen. Zeer gebruiksvriendelijk e.d.

En je moet ook veel afweten van alle browsers om alles tot in de puntjes werkend te hebben.

Denk dat zoiets meer werk is dan je denkt, en zoiets kost veel onderzoek en tijd.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!