Layout (Portfolio)

• [offtopic]Sorry Patrick :(, maar ik weet zeker dat je me binnenkort omver blaast :p[/offtopic]

6/20

Waarom?
    - veel te onprofessioneel als een portfolio
    - ontzettend pijnlijke/lelijke kleuren
    - ik vind de layout heel saai over komen en te simpel

Vind er eigenlijk niet(s) veel mooi aan dus 6 vind ik nog wel best veel...

Edit:

• Rating: 3/10
    Comments:
    Een portfolio moet clean, simpel en strak zijn, wat deze layout niet heeft. De header is overduidelijk veel te groot gemaakt, iets wat voor mij redelijk vreemd overkomt is dat er een klanten paneel inzit, een portfolio is eigenlijk uitdrukkelijk bedoeld om mensen jou kunsten te laten zien en te hopen dat ze een bestelling plaatsen, maar een klanten paneel ? Dat is meer iets voor een (hosting) bedrijf.

Die kleur van de header vindt ik mooi passen bij die van de footer, maar de content kleur is niet de geschikte kleur.
    Je werkt ook teveel met ronde kanten, wat absoluut niet clean overkomt. Werk zo simpel mogelijk met web 2.0 kleuren, pak gewoon je logo, het content gedeelte en maak van het content een indeling, menu - content - projecten (bv.)

Een strakke layout maken is nog altijd een kunst, maar je kunt veel leren als je eens wat portfolio layouts bekijkt, ga desnoods eens SD doorspitten naar zo'n layout ;)(echt een tip!)

Waarom een 3: totaal geen layout voor een portfolio! Voor de moeite.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!