Real Open Crime

• Ik ben van plan om een REAL Open Crime Source te gaan samenstellen.

Echter zou ik hier wel wat hulp bij kunnen gebruiken. Het moet namelijk een stabielere versie worden als CS en dit uiteraard zonder coderingen zodat iedereen echt alles kan aanpassen en ermee doen wat die wil.

Wie heeft interesse om hieraan mee te werken?

Basis zal worden gelegt met sources welke nu al open source zijn zodat er een compleet pack van kan worden gemaakt.

Wie zich beschikbaar voelt / geroepen, zend me een PM en we nemen contact op.

Indien er verder nog mensen met goede ideeen qua sources komen welke 'redelijk' stabiel en open source zijn dan kunnen deze hier de namen / evt. de link posten.

Groeten

• ik denk dat je faalt, ik denk dat er zoeiso niemand zin heeft om dit te doen. En eenmaal als je er aan begint dan zoek je het op een gegeven moment niet meer. Houd je dit wel vol dan faal je nog want je een stabiele versie maken van sources die er al zijn faalt hard dan kun je beter opnieuwe beginnen.. :x Flame van de dag..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.09.09 11:50:00:
    Maar toch succes(c)

• Ik geef toe bijna alles wat onder de noemer Crimegame valt is brak. Echter, aangezien ik geen zin heb om geheel iets nieuws uit de grond te stampen en het daarna gratis vrij te geven (heb namelijk ook een leven) zal ik het toch gaan doen middels open projecten.

Na het vrijgeven kan er uiteraard door iedereen aan worden gewerkt om de bugs op te blijven lossen. Voor de gevorderde onder ons zal dit project wellicht niet veel toevoegen, maar goed hoeveel zijn er nou echt gevorderd hier.

• Als je aan iets begint doe het dan goed ;), ga gewoon Kohana gebruiken(indien eerst leren) en bouw daar een source in naar eigen keuze, de code zal sowieso OOP5 worden, kans op bugs(ligt aan hoe goed jij/meerdere mensen kunnen scripten).

Zelf ben ik ook bezig om een crimespel in Kohana te maken, dat lukt me al aardig(maar ik ga het niet vrijgeven :p).

Verder iedereen terug ontopic graag! Hij zoekt mensen/scripters, en geen hele discussie over of hij het aankan of niet ;)!

• het gaat hier om een totaal eigen gemaakte versie van een crimegame (met nieuwe dingen ideeen, etc.)?

als dat zo is kun je er beter geld voor vragen want ik denk dat niemand van de scripters een aantal maanden wil gaan scripten voor niks

• @ stan:
    Basis zal worden gelegt met sources welke nu al open source zijn zodat er een compleet pack van kan worden gemaakt.

Misschien een idee om een source te maken met bewerkte en zelfgemaakte zaken en licenties verkopen + bugfixes maken en updates (tot bijvoorbeeld 4 maanden na aankoop van een pakket

Zo kan u met dat geld scripters betalen eventueel

Mij lijkt uw daad, iets dat niet gaat uitgewerkt worden, maar als u dit toch doet veel succes.

Werk mss liever samen aan iets originelers, dan aan een miljoen crimegame;)

• Dat is dus ook de bedoeling, iets orginelers ;). Maar goed het project zal dan wel beschikken over veel standaard scripts. Globaal komt dit erop neer dat het een source zal worden, in beginnen, waarin vele scripts zijn verwerkt op orginele wijze (wellicht met verhaallijnen, missies tot nieuwe opties, etc.)

Verder ben ik in ieder geval ook van plan om een Map (vergelijkbaar met Travian) erin te verwerken, maar dan met stad gebouwen welke kunnen worden geupgrade voor nieuwe opties / resources etc.

Kortom, basis is inderdaad open source, maar dit wel met meerdere opties.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 12:41:18:
    Aanvulling:

Oke basis is zo goed als gelegd nu heb ik alleen nog veel nieuwe ideeen nodig welke er in de source kunnen worden verwerkt.

Wie weet nog leuke nieuwe opties om in de game te verwerken. Ben momenteel bezig met flash games net zoals in Banditi zaten, maar dit keer een hele verzameling met open source flash games dus alleen uiteraard geheel te gebruiken zonder problemen ;).

Verder nog suggesties?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!