Maffia IN + OUT game!

• Beste Cp'ers

Wegens een ontevreden klant doe ik poging hem hier te verkopen. De Layout komt met in+ougame. Ingame met versie 1 + 2.

Er word nog 1 week na aankoop support geleverd. Hiermee bedoel ik Kleine veranderingen enz.

Icon: Gratis Stock Icon!

LET OP IK WIL DUS TOTAAL GEEN ONNODIGE REACTIES! ER KAN GEBODEN WORDEN EN THATS IT!

Startbod 10,-
    Opbieden met: 5,-
    Buy Now: 35,-

Er Kan betaald worden met Wallie (+2,50), Bank, Moneybookers

Outgame:

Ingame V1.0

Ingame V2.0

Ik hoop op een leuke bieding :)

Bieding eindigd 48 na het laatste bod. Of als de Buyout is geboden. Meer bieden als Buyout is geen optie.

MVG

Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]

Citaat van Malliet

Outgame en ingame v2 zijn precies hetzelfde, dus waarom zouden we geld verspillen aan de ingame?

doordat de menu zooi verandert is naar de contentkleur, past de layout beter als ingame. [/offtopic]

waar is de footer van t content?

• @ Malliet:

Je betaald niet voor de V2 ingame. Sommige mensen vinden V1 mooier andere V2 laat ik aan jullie over. Voor dit soor verdere vragen kan jij mij natuurlijk ook een PM sturen. Hoeft niet openbaar.

@Deathkill

Is geen footer van t content. Mits jij dit wilt kan dit natuurlijk wel gemaakt worden.

Citaat

Er word nog 1 week na aankoop support geleverd. Hiermee bedoel ik Kleine veranderingen enz.

Dit valt bij mij onder kleine verandering ;)

Nog interesse? - nog steeds beschikbaar.

Misschien als ik er doorverkoop rechten bij geef :) Alleen dan niet op het icoontje :).

MVG

Lars

• Xreactiv:

Wie vroeg hier om jou mening?

Citaat

LET OP IK WIL DUS TOTAAL GEEN ONNODIGE REACTIES! ER KAN GEBODEN WORDEN EN THATS IT!

en

Citaat

Icon: Gratis Stock Icon!

Lees eerst eens fatsoenlijk voordat jij dingen gaat plaatsen 8-)

Wederom geen Reacties. Ik wil de layout niet laten raten.... er staat toch echt [TK] ervoor als ik mij niet vergis 8-|

Volgende keer via pm.

MVG

Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!