Ik heb een virus op mn pc kan iemand die verwijderen plz ??
VIRUS !!!
- Schwarzkopf
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Geen idee hoe ik het heb gekregen
Pc is SUPER TRAAG ! -
Begin dan al eens met al je overbodige programma's te verwijderen, een anti-virus scan te doen en niet zo in paniek zijn...
Je pc kan traag zijn om belachelijk veel redenen...
-
Maar er komt de hele tijd op
Your pc is infected
... -
-
Ik kan firefox niet meer openen en dus niet meer downloaden
-
hoe zit je hier op dan?
-
Via iPhone
-
Maar verder is het verstandig om in de toekomst wel voor een virusscanner te zorgen, en heb je misschien een aantal dagen geleden ofzo iets gedownload waar het van kan komen? Dan zou je deze bestanden kunnen verwijderen.
-
Ik ga alles verwijderen behalve photoshop
-
je kan beter gewoon (een mac nemen ;)) een schone installatie doen,
het virus blijft toch wel bestaan, ookal verwijder je al je programma's -
Waarom een Mac ik had gedacht aan een sony vaio 16,4 inch
-
omdat er voor mac 'nog' (zeer onwaarschijnlijk dat dit ooit zou gebeuren) geen virussen bestaan, ze zijn snel en nog veel meer.
En voor grafische doeleinden is hij perfect! Ik zit nu zelf op een iMac en ben hier heel veel meer tevreden over dan mijn windhoos computer
En als je een keer iets windhoos op je mac wilt installeren gebruik je gewoon een programma genaamd parallels desktop, hiermee kun je windhoos op je mac draaien. -
Thx voor informatie waar kan ik zeer goedkope Macbook kopen ?
-
Maar ik zoek heel goedkope mackbook
-
Ik zoek voor 15,4 inch
-
Citaat van maclover111
je kan beter gewoon (een mac nemen ;)) een schone installatie doen,
het virus blijft toch wel bestaan, ookal verwijder je al je programma's
Je kunt ook gewoon optiefen met je Apple fanboy gebazel.Ik neem aan dat je een virusscanner hebt. Waarschijnlijk is wat jij op je pc hebt scareware. Maak anders even een foto of screenshot dan kunnen we ook precies zien wat die 'your pc is infected' meuk inhoud ;). Tevens kun je het beste even een gratis virusscanner (als je geen up to date virusscanner hebt). Draaien in veilige modus (F8 indrukken als je de computer opstart, gewoon blijven drukken). In veilige modus heb je tenminste de overtollige troep niet die Windows normaal laad. Draai in veilige modus een virusscan en je zult ongetwijfeld wel wat vinden.
Als je veel verstand hebt van PC's kun je prevx.com wel installeren. Dit vind meer troep dan welke andere virusscanner, wel zul je ze handmatig moeten verwijderen of een licentie moeten nemen wat zelfs mij een beetje ver gaat
-
Weet ik van veilige modus maar ik kan het niet gebruiken zegt mn pc
-
En hoe doe ik dat ?
-
TuneUp Utilities 2009, ff 1 click maintainance optie.
daarna ff virus scan en hij zal soepeler lopen dan ooit tevoren.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!