Hoi,
Heeft er iemand misschien nog een criminalsloco source voor mij? Ik weet dat ik hier een hele poos geleden ooit mee heb gewerkt en deze mij erg beviel.
Ik hoop dat iemand hem nog heeft..
Criminalsloco source
- Braza
- Closed
-
-
-
Deze is volgens mij niet vrijgegeven hoor, dus we gaan je niet helpen aan illegale zooi:O
-
Deze is er niet en zal er nooit zijn xD
-
Deze is er wel, ik heb hem staan. Misschien een oude versie, heb zoveel sources. Ik zet hem er niet op, als ik niet zeker weet of hij legaal is!
-- Host: localhost
-- Generatie Tijd: 05 Jan 2006 om 09:33
-- Server versie: 4.0.24
-- PHP Versie: 5.0.3
--
-- Database: `criminalsloco_nl_db` -
Oud, is niet altijd de criminolsloco source, bewijs ons dan
-
Swatcrime, jongen ik ben geen 15 en heb daarom niet de behoefte om mij te bewijzen! Als ik toelating krijg van een mod zet ik hem erop, doe aub normaal en verpest dit topic niet door zo'n onbenulligheden!
De database verwijst echter naar criminalsloco.nl en alle scripts, dus gedraag u naar een gepaste leeftijd.
[offtopic]Blijf aub ook op uw eigen game![/offtopic]
-
Als ex-moderator Criminalsloco kan ik je vertellen dat de criminalsloco sources niet legaal zijn!. Gelieve deze dan ook te verwijderen.;)
-
Ik weet dat hij vroeger gewoon op criminalspoint stond, ook op webscripters. Hij is toen wel vrijgegeven, daar ben ik bijna zeker van. Maar dat is echt al zeker meer dan een jaar geleden, dus in ieder geval ook een oude source
-
Bedankt alexruter, ik mak tevens geen gebruik van deze source, zegt me niet veel eigenlijk.
Als er zekerheid is van de illegale content, verwijder ik dit tevens direct van mij pc!
-
Illegale zooi hoeven wij hier echt niet weer te hebben, dus :slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!