Hoi,
Graag wil ik weten wat jullie van 123portfolio.nl vinden.
Inloggen kan met:
demo en demo
of criminalspoint en criminalspoint of natuurlijk met je eigen account.
Heeft er verder nog iemand ideeen voor gratis te promoten?
Robin
123portfolio
- Robin
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik vind het wel slim bedacht,
Maar ik vind als je een professionele fotograaf, designer bent, dat je dan wel een unieke moet regelen of maken,
Anders is het niet echt goed voor je cariere -
Klopt, dit is meer bedoelt op de beginnende, of mensen die doen bijklussen, hier of sitedeals/tbforum en nu nog alles op imageshack etc. hosten.
-
Ik vind het zeer leuk bedacht, alleen zijn de lay-outs die een lid kan kiezen zijn wat minder.
Dus daar zou ik nog wat aan werken, maar voor de rest ziet het er goed uit en zou ik er zeker mee doorgaan. -
Hebbn jullie dan nog tips voor gratis layouts. Er hoeft nergens rekening mee gehouden te worden en als je een layout post staat ie binnen 24 uur in het systeem. Ook had ik graag tips voor div. premiumaccounts (layouts, en leuke modules extra)
-
Maak anders wat met photoshop en slice en base dat,
Gewoon beetje basic, niet lelijk, niet te druk, naar je eigen smaak of juist hele verschillende dat er veel keuze is voor de gebruikers -
Ja donkere layouts en lichte layouts zodat de gebruikers veel keus hebben, en voor premium accounts misschien extra pagina's er bij maken.
-
Ik heb er zelf div uitgezocht:
Voor gratis account:
- http://freelayouts.com/templates/-Emporium
- http://freelayouts.com/templates/QuietudeVoor de betaalaccount:
- http://freelayouts.com/templates/Colorvoid -
Is al een verbetering,
Maar waarom pak je zelf gewoon photoshop niet en je maakt wat?
Is nog unieker ipv internet halen (xD) -
Gezien ikzelf niet echt kan designen en geen zin heb om 5*100? te betalen voor 5 designs. Maar zelf probeer ik natuurlijk ook iets erbij te designen
-
Kan zeker veel goedkoper (h)
voor 100 euro heb je al zeker 5 designs :p of zelfs meer -
-
Alex,
Als je het misschien doet bij een beginnend webdesigner,
Die precies maakt wat je leuk vind, en er niet veel voor vraagt dan is het wat anders, maar je hebt wel gelijk hoor :p -
Ik denk er nog over na, misschien 2 of 3 designs laten designen, en de rest gratis. Want ik heb al 2 unieke designs in het systeem
OF ik kijk eens op tbforum, sitedeals bij de layouts die te koop staan vanaf 1 euro
-
Oke maar automatic, wat me opvalt.
Is dat in het midden van de gebruikers hun portofolio,
Een reclame banner staat... ik denk dat dat niet zo mooi oogt :p -
Klopt, voor 1,30 ben je voor 2 maanden de man
Maar hosting etc. is ook heel duur...
-
Citaat van automaticmedia
Klopt, voor 1,30 ben je voor 2 maanden de man
Maar hosting etc. is ook heel duur...
Hosting kan goedkoop zijn, als je goed kijkt en logisch nadenkt. En daarnaast vindt ik de designs waar je uit kan kiezen gewoon zwaar BAGGER. Ik zou toch echt meer unieke templates gaan maken/kopen en dan zorgen dat die erin komen. Want dit is gewoon 10x niks.
-
Ik ben ook bezig met andere designs
maar ik heb een vpsserver aangezien er al 10gb aan data opstaat en nog maat 12gb dataverkeer heb
-
1. Dataverkeer heeft niks met je opslagruimte te maken. Dataverkeer heeft te maken met crons, bezoekers, upload, download van de ftp etc..
2. Ik kan eventueel ook nog wel designs ontwerpen tegen een heel laag prijsje, als je geïnteresseerd bent, stuur me dan maar even een PM;).
3. Zou het misschien wel leuk vinden je collega te worden als je nog mensen zocht;). ZO kan ik mijn ervaring in het designen evrhogen;)
-
Lijkt me leuk een aantal designers
Dus jij hebt een pm!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!